انواع تبلیغات اینترنتی برای یک سایت

انواع تبلیغات اینترنتی برای یک سایت

انواع تبلیغات اینترنتی برای یک سایت

انواع تبلیغات اینترنتی برای یک سایت چیست و چگونه از طریق استفاده مناسب از آنها بر بازدید موثر سایت خود بیافزاییم.

انواع تبلیغات اینترنتی

همانطور که می دانید و شما بهتر از ما در جریانش هستید به صورت زیر است :

تبلیغات بنر :

یک تصویر ثابت یا متحرک است که در یک صفحه وب نمایش داده می شود و به صفحه آگهی دهنده متصل می شود. در بنر باید کلمات کلیدی اصلی به گونه ای انتخاب شوند که نظر مخاطب را طی دو ۳ ثانیه اول به خود جذب کنند علاوه بر این باید تکنیک های گرافیکی و رنگ بندی مناسب بر روی آن به خوبی رعایت شود، همچنین سرعت لود بنر که متاثر از حجم آن است باید به گونه ای باشد که قبل از لود کامل صفحه لود شود.

تبلیغات بنر های کلمه کلیدی :

تبلیغاتی است که به هنگام جستجوی یک عبارت در موتور های جستجو نمایش داده می شود، همانطور که در آموزش های سئو به دفعات دیدید باید تصاویر یا بنر های سایتتان تماما و بدون از قلم انداختن حتی یکی از آنها حاوی متن جایگزین یا Alt باشند تا موتور های جستجو بتوانند آن را شناسایی کنند.

تبلیغات توسط تعویض و مبادلات بنر :

توافق و تبادل لینک بین دو سایت است که در مواردی می تواند بسیار مفید واقع شود.

تبلیغات پاپ آندر :

در زیر صفحه مرور گر بدون جلب توجه کاربر ظاهر می شود.

انواع تبلیغات اینترنتی برای یک سایت

تبلیغات پاپ آپ :

در پنجره ای مجزا و در بالای سایر صفحات در همان ابتدای مراجعه به یک سایت ظاهر می شود و در بسیاری از موارد آزار دهنده هستند.

تبلیغات روزنه ای :

یک صفحه وب اولیه یا بخشی از آن است که برای جلب توجه کاربر برای یک دوره کوتاه در حین باز شدن و بارگذاری محتوای صفحه دیگر استفاده می شود.

تبلیغات ایمیلی :

این نوع از تبلیغات امروزه به یک علم تبدیل شده است و کسی در آن موفق تر است که بتواند جذب مشتری بیشتیر را از این طریق داشته باشد. برای انجام این گونه تبلیغات باید یک بانک ایمیل وجود داشته باشد که بهتر است بانک ایمیل را از سایت خود و مشتریان خود تشکیل دهید تا آن را از جایی تهیه کنید، چرا که جذب مشتریان خودتان راحت تر از جذب سایر افراد است.

تبلیغات موتور های جستجو :

تبلیغات موتور های جستجو نوعی از تبلیغات است که سئو کاران حرفه ای از آن بهره می برند و با تنظیم جامع درست و دقیق کلمات کلیدی بر روی محتوای سایت خود باعث جذب کاربران فراوان به طرق مختلف برای یک یا چند مطلب از سایتشان می شوند.