ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو ما را از چه خطراتی نجات می‌دهد؟

ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو ما را از چه خطراتی نجات می‌دهد؟

 

ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو زندگی مدرن امروزی را با امنیت و حفاظت از وسیله نقلیه شخصی همراه کرده ‌است . آمار بالای سرقت خودرو نشان می‌دهد که باید از روش‌های منسوخ‌شده گذشته برای حفاظت از دارایی‌هایمان فاصله بگیریم و به روش‌های فناورانه‌ای همچون نظارت از راه دور با ابزارهای دیجیتال پناه ببریم.

ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو ما را از چه خطراتی نجات می‌دهد؟

خوشبختانه ظهور نسل جدیدی از دزدگیرهای خودرو تحت عنوان ردیاب خودرو جهان را از هرج‌ومرج و آشفتگی نجات داده ‌است. با وجود شرایط اقتصادی پیچیده و آمار روزافزون سرقت خودرو در ایران کاربرد تجهیزات ایمنی مدرن به امری واجب تبدیل شده ‌است. دنیای ردیاب‌های حرفه‌ای به ‌قدری پیشرفته و همه‌گیر شده‌ است که این روزها آدم ها به ردیاب GPS نه‌تنها برای خودرو بلکه برای ردیابی موتورسیکلت، دوچرخه، حیوان خانگی، سالمندان و کودکان آسیب‌پذیر و …. به این ابزارها متوسل می‌شوند.

جالب است بدانید که ردیاب‌ها دنیای جدید تامین امنیت را به روی ما باز می‌کنند و این روزها هر کسی با در اختیار داشتن یک دستگاه کوچک و کارراه‌انداز می‌تواند علاوه ‌بر مسیریابی وسیله و شخص موردنظر، امکان شنود صدای افراد را هم داشته باشد.

جی ‌پی ‌اس هوشمند خودرو چه امکاناتی دارد؟

آنچه ردیاب‌های امروزی به زندگی آدم‌ها وارد کرده‌اند چیزی فراتر از تصور ماست. حالا شما با نصب یک وسیله مخفی کوچک خودرو را به ‌طور دقیق با تعیین نقطه جغرافیایی ردیابی می‌کنید. در عین‌حال خدماتی مانند تعیین محدوده جغرافیایی، کنترل سرعت، تعیین مسیرهای پیموده‌شده، محل‌های توقف همراه با زمان توقف و خروج از محدوده‌های غیرمجاز و ده‌ها قابلیت دیگر را نصیب خود می‌کنید.

چرا ردیاب جی پی اس خودرو ضروری است؟

همان‌طور که متوجه شدید ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو برای مسیریابی دقیق خودرو به کار می‌رود. به خصوص در شرایطی که پارکینگ ندارید مجهز بودن خودرو به ردیاب ضد سرقت امری بسیار ضروری است چرا که ناگزیرید خودرو را در هر مکانی که امنیت کاملی هم ندارد پارک کنید.

شرایطی را تصور کنید که به دلیل سهل‌انگاری یا به حالت معمول خودروی شما سرقت می‌شود. تا پیش ‌از این چاره‌ای جز مراجعه به پلیس و اعلام سرقت نداشتید اما حالا خودتان به ‌طور مستقیم وارد عمل می‌شوید.

ردیاب‌ها پنل شخصی دارند که روی موبایل یا کامپیوتر نصب می‌شود و از همان لحظه‌ی اول بعد از نصب تمام شرایط و موقعیت خودرو را به شما گزارش می‌دهند. پس ‌از سرقت خودرو، مکان‌یاب دستگاه لوکیشن خودرو را روی نقشه به‌طور دقیق برای شما نمایان می‌کند. حتی می‌توانید با یک پیامک ساده در هر جای مسیر خودرو را از راه دور خاموش کنید.

با این اوصاف در فاصله کوتاهی با همکاری پلیس می‌توانید خودرو را بیابید. قیمت ردیاب خودرو در مقایسه با خودروی شخصی مبلغ ناچیزی است که با صرف این هزینه معقول به تمام دغدغه‌هایتان در مورد تامین ایمنی خودرو پایان می‌دهید.

ردیاب پیشرفته خودرو چطور نصب می‌شود؟

به‌طورکلی دو نوع ردیاب وجود دارد ردیاب هایی که نیاز به سیم‌کشی و اتصال به برق خودرو دارند و ردیاب‌های شارژی که باتری داخلی داشته و مستقل از سیم‌کشی کار می‌کنند. ردیاب‌های شارژی را می‌توان در هر بخش از خودرو بدون محدودیت نصب کرد. از سوی دیگر نمونه‌ای از ردیاب‌ها تحت عنوان ردیاب نظامی و مغناطیسی در بازار موجود است که با آهن‌ربای بسیار قوی قابلیت اتصال به بخش‌های فلزی داخل کابینیا زیر ماشین را دارد.

در مورد آسیب ردیاب خودرو جای نگرانی نیست چرا که این دستگاه‌های حرفه‌ای ضدآب و ضد ضربه هستند و در برابر گرد و غبار و حرارت و سرما هم بسیار مقاومند. ردیاب‌های شارژ به فاصله ۱۰ دقیقه نصب می‌شوند اما ردیاب‌های سیمی به دلیل سیم‌کشی زمان بیشتری برای نصب نیاز دارند.

کاربرد بهینه ردیاب در کنار دزدگیر

بهترین کار این است که همراه دزدگیر ردیاب را به‌عنوان تجهیزات مکمل به کار ببرید. سارقان حرفه‌ای به‌ سادگی دزدگیر را از کار می‌اندازند اما در مرحله دوم ردیاب جی ‌پی ‌اس خودرو وارد عمل می‌شود و هر گونه ضربه یا تغییر شرایط خودرو مانند باز شدن درها یا استارت خوردن خودرو را به‌صورت پیامک هشدار به شما اطلاع می‌دهند.

در این حالت در کمترین زمان ممکن می‌توانید خودرو را از سرقت شدن نجات بدهید. احتمالاً با اطلاع از این امکانات مدرن دنیای دیجیتال شدیداً ترغیب شده‌اید تا خودروی شخصی یا خودروهای سازمانی تان را به ردیاب پیشرفته خودرو مجهز کنید. ویژن ردیاب از نخستین پیشگامان سیستم‌های حفاظتی و ایمنی خودرو، آماده ‌است تا در این زمینه معتبرترین تجهیزات را در اختیار شما قرار بدهد.