عصر اطلاعات خدمات نرم افزاری مبتنی بر دانش صحیح فن آوری اطلاعات است

information in technology , The Newest , وردپرس , قالب وردپرس , آموزش وردپرس , تازه ترین های تکنولوژی , عصر اطلاعات , عصر اطلاعات و ارتباطات , نرم افزار , دانلود نرم افزار ,  سئو سایت , آموزش سئو , عصر اطلاعات ، جزوات رشته IT

خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده است.

عصر اطلاعات در زمینه تعمیر و عیب یابی سیستم عامل،رجیستری فعالیت داشته و همچنین عصر اطلاعات حدود چهار سالی است که در زمینه پشتیبانی از آنتی ویروس ایست اسمارت سکوریتی به طور رسمی فعالیت می کند و به منظور برطرف کردن نیاز مشتریان خود و سایرین وبسایت عصر ایست را برای {پاسخ گویی به نیاز جامعه برای آپدیت آنتی ویروس ، ویروس کشی ، شناسایی صحیح ویروس و مسائل ایمنی و امنیتی در حوزه شبکه و اینترنت} در سال ۹۱ راه اندازی کرده است.

عصر اطلاعات اعلام می دارد: پس از گذشت ۷ سال از تاسیس سایت عصر ایست در سال ۱۳۹۱ به نشانی اینترنتی : http://asreeset.ir هم اکنون سایت عصر ایست مرجعی کمیاب برای علاقه مندان به ویروس کشی حرفه ای آشنایی با ویروس های مختلف – مسائل امنیتی آپدیت ایست اسمارت سکوریتی (هر ورژنی ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ به صورت آفلاین و آنلاین) و … است.

 عصر اطلاعات خدمات نرم افزاری متکی بر دانش و اطلاعات ۱۰۰% صحیح رایانه ای است.

وب سایت عصر اطلاعات (عصر اینفو سابق) در تاریخ ۱۶٫دیماه.۱۳۹۲ تاسیس و در حال حاظر با بازدید روزانه بیش از ۳۰۰ نفری رو برو است.

وب سایت عصر اینفو سایت رسمی عصر اطلاعات محسوب میشود. این وبسایت با هدف گرد آوردن مجموعه ای از نرم افزار های کم یاب کاربردی و ارائه بازی های جذاب و کم خطر (خطرات روحی و روانی) برای کودکان و نوجوانان امروزی احداث شده است و در زمینه های تخصصی سئو طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز به صورت جدی فعالیت دارد. به جرات میتوان گفت مجموعه آموزشی هایی که در دسته آموزش سئو سایت قرار دارد مجموعه ای از بهترین و موثر ترین آموزش های سطح وب است.

عصر اطلاعات همچنین میزبانی سئو سایت شما را هم به عهده میگیرد.

طراحی سایت (وردپرس)  (جوملا)  (درخواست احداث فروشگاه) (مطالب بیشتر)

درخواست سئو سایت و وبلاگ (محاسبه هزینه سئو سایت و تماس با پشتیبانی)   (فرم قرارداد)  (سفارش سئو برای مدت محدود)  (تنظیم کلمات کلیدی)  ()

گزارش اشکالات سایت و وبلاگ و راهنمایی برای رفع آن

اگر شما خود صاحب سایت و وبلاگ هستید و میخواهید ایرادات سایت و وبلاگ خود را بدانید و آن را خودتان برطرف کنید میتوانید در برطرف کردن ایرادات از عصر اطلاعات کمک و راهنمایی بگیرید.

خرید قالب های طراحی عصر اطلاعات سئو شده و پر سرعت و پر قدرت

درخواست کاهش رتبه الکسا (فرم قرار داد)  (ثبت سفارش کاهش رتبه الکسا) (تماس با پشتیبانی).

دنیای امروز  که ما در آن زندگی میکنیم با نام عصر اطلاعات شناخته میشود سعی کنیم در عصر اطلاعات و تکنولوژِی با اطلاعات روز پیش برویم.

آدرس شرکت خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات :

خراسان رضوی – تربت حیدریه – خیابان باغملی (مطهری) – پاساژ قائم – طبقه منفی یک

مدیریت خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات: سعید اسحق زاده***

آدرس شرکت عصر اطلاعات :

خراسان رضوی – تربت حیدریه – خیابان مطهری (باغملی) – پاساژ قائم – طبقه -۱

تماس با مدیریت:

سعید اسحاق زاده

شماره تماس شرکت : ۵۱۵۲۲۳۳۶۸۶

پیامک : ۵۰۰۰۲۰۱۰۳۹۷۷۱۴