تلگرام برای ویندوز (تلگرام برای کامپیوتر)

تلگرام ویندوز

تلگرام برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز را امشب برای شما آماده کرده ایم.

تلگرام نرم افزاری است که جزو نرم افزار های شبکه های اجتماعی اندروید به حساب می آید و نسخه های مختلف آن اعم از اندریود و کامپیوتر و ios چندی است بین جوانان کشور ما محبوب شده و جای خالی وایبر و لاین رو پر کرده.

و اما ما همین جا وظیفه خود می دانیم که بگوییم از لحاظ اخلاقی کلیه شبکه های اجتماعی انسان رو از خانواده دور میکنه و این خصلت شبکه های اجتماعی چه موبایل و چه کامپیوتره پس نباید انسان وقت خودشو دست شبکه های اجتماعی قرار بده

امام علی (ع) در این خصوص می فرمایند : اگر انسانها میدانستند عمرشان چقدر محدود است به طور نا محدود برای هم وقت میگذاشتند.

و اما از لحاظ فنی و تخصصی نیز باید گفت این شبکه های اجتماعی همواره اطلاعات شخصی شما را با خطر سرقت مواجه می سازند پس بهتره از شبکه های اجتماعی موبایل ایرانی استفاده کرده یا حتی الامکان از نسخه های ویندوزی تلگرام لاین و وایبر استفاده کنید و در غیر این صورت از لایک اضافی شیر اضافی و فعالیت در گروه های غیر اخلاقی و… خودداری کنید.

Telegram Desktop 0.8.52 کامپیوتر نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرها است که از سرعت و سادگی خوبی برخوردار است و ظاهرا ایمنی و امنیت خوبی برای ارسال پیام در اندروید و…. دارد، تلگرام مانند WhatsApp است با امکانات بیشتر….

برخی از ویژگی های منحصر به فرد تلگرام

ساخت گروه و ارسال ویدئو و تصویر تا یک گیگابایت

شکلکهای متنوع، رمزگذاری اطلاعات

دانلود تلگرام را بدون حرف اضافه تقدیم شما می کنیم :

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز

دانلود تلگرام Telegram Desktop 0.8.52

حجم ۱۹ مگابایت ( رایگان )