دانلود برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید

 دانلود برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید

دانلودبرنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید

دانلود برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید ،برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید Hide pictures – KeepSafe Vault یک برنامه قفل گذار ی عکس و فیلم و مخفی ساز برای تمامی عکس ها و فیلم های شماست که که آنها را پشت لایه های چندگانه امنیتی محافظت میکند.اکثر کاربران اندروید  در گوشی یا تبلت خود اطلاعات و فایلهایی دارند که میخواهند فقط در دسترس خودشان قرار داشته باشد.

برنامه قفل گذار ی عکس و فیلم این کار را برای شما آسانتر می کند؛ برای مثال میتوان به sms ها، پیامهای فیسبوکی، عکسها و ویدیوهایی اشاره کرد که جنبه خصوصی دارند. برای حفاظت از این اطلاعات شخصی برنامه های مختلفی ازجمله برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید وجود دارند که شما کاربر عزیز بااطمینان خاطر می توانید استفاده کنید  برای ادامه مطلب با عصر اطلاعات  همراه باشید .

استفاده ازبرنامه قفل گذار ی عکس و فیلم برای برنامه های  اندروید بسیار راحت بوده و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. به قسمت گالری تصاویر خود بروید و عکس ها و فیلم های خود را جهت محافظت انتخاب کنید . برای ورود به برنامه و مشاهده تصاویر به پین کد نیاز دارید. شما میتوانید در داخل بخش خصوصی و قفل شده برنامه ، به هر تعدادی که دوست دارید دسته بندی ایجاد کرده و تصاویر خود را در آنجا قرار دهید. قابلیت مشاهده عکس ها و ویدئوها بصورت تمام صفحه و چرخش و زوم و همچنین نمایش آنها بصورت اسلایدی وجود دارد. این نرم افزار بطور کامل با گوشی ها و همچنین تبلت های اندرویدی هماهنگی دارد.

برخی از ویژگی های 

برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندروید

برنامه قفل گذاری عکس و فیلم اندرویدHide pictures – KeepSafe Vault اندروید :

✤ طراحی ساده و زیبا
✤ محافظت از تصاویر و فیلم با با استفاده از Pin کد
✤ آپلود عکسها و فیلم ها از داخل گالری به گالری خصوصی
✤ نشان ندادن KeepSafe در لیست برنامه های اخیر استفاده شده
✤ سفارشی سازی آلبوم و مشاهده عکسها به روش های مختلف
✤ ایجاد دسته بندی های مختلف و متعدد برای تصاویر
✤ مشاهده تمام صفحه عکس ها و فیلمها
✤ مشاهده گت عکسها اندروید بصورت اسلاید
✤ قابلیت چرخش و زوم بر روی عکس ها
✤ قابلیت اشتراک گذاری تصاویر با دوستان از طریق ایمیل
✤ سازگاری کامل با گوشیها و تبلتهای اندرویدی
✤ و … بسیاری امکانات دیگر