کاهش رتبه الکسا و رنک الکسا با تضمین عدم برگشت به رتبه های قبلی

کاهش رتبه سایت کاهش رنک الکسا تضمینی در الکسا

در این مطلب درباره کاهش رتبه الکسا بیشتر بخوانید :

به چه دلیل کاهش رتبه الکسا مهم است

به چه دلیل کاهش رتبه الکسا مهم است و چطور آن را کاهش دهیم

کاهش رتبه الکسا که مدت ۱۰ سال است (از ابتدای سال ۱۳۹۰) توسط کاربران ایرانی به مراتب جدی تر گرفته شده است نسبت به قبل از آن مقوله بسیار مهمی در بحث سئو و رتبه گرفتن در گوگل محسوب می شود، چرا که الکسای حال حاضر ما، یعنی سئو و حرفه ای کار کردن روی سایت نه اینکه صرفا سایت بازدید کننده خوبی داشته باشه.

بر خلافی برخی از اساتید که میگویند رتیه الکسا در رتبه گوگل هیچ تاثیری ندارد، ما می گوییم اگر رتبه خوبی از گوگل نمی آورید، ممکن است علتش در گزارشات الکسا روشن شود، البته الکسا آغاز راه است و گزارشات بهتر را می توان از آنالیتیکس گوگل گرفت.

معرفی کوتاه ما

عصر اطلاعات یک مرکز نرم افزاری است که در آذرماه ۱۳۸۹ تاسیس شد و پس از دو سال وارد مباحث سئو شد و در سال ۱۳۹۳ نیز پروژه های سئو ما آغاز شد.

زمان کاهش الکسا

تیم عصر اطلاعات تحت برند سئو ۶ فعالیت های سئو خود را از سال ۱۳۹۴ رسما شروع کرد، از همان ابتدای کار تاکنون مشتریان خوب زیادی را پشتیبانی کردیم و در ۶ سال گذشته تقریبا از گرفتن پروژه های بیشتر خود داری کردیم و به خدمت رسانی به همان مشتریان بسنده کردیم.

هم اکنون کار اصلی ما بیشتر مشاوره سئو است تا خدمات اصلی سئو…

برای دریافت خدمات ما در سال ۱۴۰۰ روی دو تصویر زیر کلیک کنید :

راه های کاهش رتبه الکسا به صورت رایگان را بخوانید

کاهش رتبه الکسا به طور واقعی و ماندگار (با تبلیغ سایت شما در شبکه های اجتماعی و برطرف سازی ایرادات سئو) را از ما خواسته باشید کاهش رتبه الکسا با بیش از دوسال تجربه در عصر اطلاعات با حرفه ای ترین متد انجام می شود و لازم به ذکر است که عصر اطلاعات به عنوان اولین سایت ارائه دهنده خدمات کاهش رتبه الکسا در ایران قادر به همراهی و مشاوره شما دوستان عزیز در رابطه با کاهش رتبه الکسا سایتتان تا زیر ۱۰ هزار ایران و پایینتر خواهد بود و کاهش رتبه الکسا پایین تر از ۶۰۰۰ ایران نیاز به هزینه و تلاش بیشتر شما خواهد داشت

با کلیک بر روی بنر زیر می توانید پکیج آموزش جامع سئو ما را خریداری کرده و از پرداخت هزینه های گزاف سئو تا حد زیادی معاف شوید :

کاهش تضمینی رتبه الکسا

آموزش سئو ارزان

توضیحات بیشتر در خصوص این پکیج را در انتهای همین مطلب ببینید.

توجه :

در حال حاضر از کاهش رتبه سایت های خبری شبکه های اجتماعی سایت های جوملایی وب سایت های طنز سرگرمی و سیاسی و… معذوریم. البته وب سایت های جوملایی شخصی بسته به نوع درخواست و رتبه ممکن است قبول شوند اما وب سایت های سیاسی خیر. اما به هر حال پکیج آموزش سئو به تمام شما عزیزان توصیه می شود چرا که چکیده ۴ سال تجربه کاری سئو ماست و توضیحات و فیلم مباحث موجود در آن را در انتهای همین برگه می بینید.

رتبه سایت در الکسا و کاهش رتبه الکسا سایت موضوع مهمی است که وبمستران حرفه ای حتما به آن توجه دارند. از این رو قصد ما بر آن شد تا با ورود در این مسئله مهم از هدر رفت پول و وقت شما جلوگیری کنیم پس الزامیست که این مطلب را تا انتها بخوانید.

کاهش رتبه الکسا از هر رتبه ای به هر رتبه ای توسط شرکت عصر اطلاعات انجام می شود ( کسب رتبه ای زیر ۱ میلیون نیاز به تلاش مضاعف کاربر دارد اما ایرادات سئو آن توسط ما قابل بررسی و رفع کردن است )

می توانید توسط دو لینک زیر نمونه کار های ما را در فیلم ببینید :

فیلم نمونه کار قدیمی کاهش رتبه الکسا

نمونه کار های جدید کاهش رتبه الکسا

یا اینکه کار های کاهش رتبه الکسا ما را ببینید و نظرات برخی کاربران را بخوانید


کاهش رتبه الکسا

هدف ما در کاهش رتبه الکسا به نتیجه رساندن، افزایش بازدید و کلا ماندگار شدن وب سایت است.
 

عصر اطلاعات چگونه کاهش رتبه الکسا را انجام می دهد؟

عصر اطلاعات کاهش رتبه الکسا را با رفع ایرادات سئو داخلی انجام می دهد و پس از رفع این ایرادات رتبه سایت خود به خود برخواهد گشت و کم خواهد شد و نیازی به اعمال ترافیک فیک نیست، چرا که اعمال ترافیک فیک پس از مدتی بازگشت خواهد داشت و فایده ای ندارد عملا.
 

کاهش رتبه الکسا چند ماهه انجام می شود؟

بستگی به رتبه فعلی سایت شما و خیلی پارامتر های دیگر دارد و رتبه ای که بخواهید به آن برسید، و این کار بین یک ماه تا چند سال حتی زمانبر است و تیم ما همواره پشتیبان شما خواهند بود

جدول قیمت های کاهش رتبه الکسا به شرح زیر است:

نرخ حدودی کاهش رتبه یا رنک الکسا تضمینی در حالت عادی

 
کاهش تضمینی رتبه الکسا سایت شما را ما با انجام امور سئو داخلی در سایتتان شروع می کنیم و سپس به سراغ سئو خارجی می رویم و در صورت نیاز شروع به تبلیغات بنری و ریپورتاژ می کنیم، سئو داخلی به شدت در کاهش رتبه الکسا موثر است و این مهم از دید بسیاری دور مانده و اغلب به آن توجه نمی کنند.
با توجه به مشغله کاری زیاد و پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم سئو ۶ ما در سال ۱۴۰۰ به گونه ای متفاوت خدمات کاهش رتبه الکسا را ارائه میدهیم و به همین خاطر هم لازم است شما پاسخ به سوالات زیر را در قالب ایمیل پاسخ دهید
 
۱- چه مدت است سایت خود را راه اندازی کرده اید؟
 
۲- این اولین سایت شماست یا غیر از این هم سایت دیگری دارید؟ اگر دارید آدرس آن را بگویید؟
 
۳- برای تولید محتوای سایت خود برنامه مشخصی دارید؟ چه تعداد نویسنده برای شما کار می کنند؟
 
۴- سایت شما در چه شبکه های اجتماعی صفحه دارد و در آنها فعال است؟
 
۵- رتبه فعلی سایت شما در الکسا چیست و قصد رسیدن به چه رتبه ای را در مرحله اول دارید؟
 
۶- سایت شما در حال حاضر چه تعداد مطلب یا مقاله دارد؟
 
۷- تحلیلی از رقبای خود دارید؟
 
۸- کلمات کلیدی مناسب کاری خود را میشناسید؟ برای چه تعداد از کلمات کلیدی خود محتوا تولید کرده اید؟
 
۹- مهم ترین کلمات کلیدی کار شما چیستند؟
 
۱۰- در چه تعداد از کلمات کلیدی مرتبط با کارتان رتبه ای در گوگل دارید؟
 
۱۱- ورودی سایت شما به صورت روزانه از گوگل چند نفر است؟
 
۱۲- آیا قادر به رفع مسائل سایت خود هستید و یا نیاز دارید فرد دیگری برایتان برخی امور را انجام دهد؟
 
۱۳- برای سئو سایت خود چه کار هایی را انجام دادید تاکنون؟
 
۱۴- هدف شما از راه اندازی سایت چه بوده و اهداف میان مدت و بلند مدت شما چیست؟
 
تعرفه جدید قیمت ها در سال ۱۴۰۰ رو با کلیک روی لینک زیر داشته باشید:
 

کاهش تضمینی رتبه الکسا

 
برآورد هزینه برای سایت شما + کاهش رتبه الکسا به صورت آزمایشی رایگان خواهد بود پس با ما در تماس باشید
تذکر : کاهش رتبه الکسا در حال حاضر تا رتبه ۱۰ هزار ایران جزو پلان حرفه ای و پایین تر از آن جزو خدمات ویژه کاهش رتبه الکسا حساب می شود و مشاوره کاهش رتبه الکسا هزینه مجزایی در بر خواهد داشت، همچنین هزینه سئو جهت کاهش رتبه الکسا به صورت اصولی به صورتت مجزا محاسبه خواهد گشت
 
هزینه های درج شده در جدول کاهش رتبه الکسا شامل امور backlink سازی یا BackLinking و Link Building و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اعمال یک سئو معمولی است و در صورتی که سایت شما نیاز به انجام سئوی حرفه ای داشته باشد به شما اعلام خواهد شد.

کسب رتبه در الکسا و کاهش رتبه الکسا  اگر به درستی انجام شود و این رتبه به مرور زمان کاهش یابد باعث می شود رتبه سایت در الکسا ثابت می ماند و خودش به مرور زمان کاهش یابد.

توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه

کاهش رتبه در الکسا برای وب سایت

>>>> برای کسانی که به دنبال کاهش رتبه الکسا به صورت خیلی سریع و عجله ای هستند چند توصیه مهم داریم که حاصل سالها تجربه ما در سئو است :

۱- گوگل هیچ نماینده ای در ایران ندارد که شما بخواهید به او پولی بدهید و او رتبه سایت شما را تضمین کند.

۲- رتبه ای که سریع کاهش یابد به همان سرعت هم افت خواهد کرد چرا که با برداشته شدن ترافیک خریداری شده یا غیر ارگانیک (ترافیک ارگانیک ترافیکی است که از بک لینک های شما در شبکه های اجتماعی و جستجو ها روانه سایت شما می شود) رتبه سایت هم به همان جای قبلی بر خواهد گشت و چه بسا الکسا آن سایت را با اخذ رتبه بیشتری جریمه سنگینی کند. گفتنی است که ترافیک های خریداری شده منجر به افزایش بانس ریت سایت می شوند که این امر بیانگر بی کیفیت بودن ترافیک سایت است (شما برای آگاهی بیشتر از بانس ریت میتوانید مطلب زیر را بخوانید )

بانس ریت و کاهش رتبه الکسا

***** ناگفته نماند که با انتخاب هاست مناسب میتوانید رتبه الکسای خود را به ثبات برسانید :

اما دو نکته از عواملی که در رتبه سایت و کاهش رتبه الکسا تاثیر بسیار زیادی دارند عبارتند از :

بک لینک یا لینک از سایت دیگری به سایت شما

زمانی بک لینک سایت دیگه به سایت شما تاثیر مثبت تری بر رتبه سایت شما داره که اول از همه پیج رنک اون سایت دیگه بالاتر از سایت شما باشه مثلا پیج رنک ۴ به بالا (که خیلی سریعتر میشه با آن در گوگل جابجا شد) و دوم اینکه رتبه سایت دیگه در الکسا از سایت شما بهتر باشه، پس تبلیغات در شبکه های اجتماعی قطعا از هر دو جهت برای سایت سودمند خواهد بود اما نه سایت هایی که پر بکلینک هستن!!

سئو خوب

اگر شما یک سئو داخلی خیلی خوب داشته باشد شاید نیازی به تبلیغات در شبکه های اجتماعی هم نداشته باشید و گوگل خودش برایتان مشتری و رتبه سایت عالی و… را تضمین کند.

اما اگر می خواهید جزو ۱ میلیون وب سایت برتر دنیا باشید باید توانسته باشید سئو خوبی را در وب سایت پیاده کنید و ورودی قابل قبولی را از گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کنید و در غیر این صورت باید قید آمدن رتبه سایت به زیر یک میلیون الکسا را بزنید.

تذکر های مهم که منجر به حفظ وقت و پولتان در این راه خواهد شد :

۴ اصل مهم در کاهش تضمینی رتبه الکسا

۱ – تبلیغات بیش از اندازه در شبکه های اجتماعی انجام ندهید. (شبکه های اجتماعی فیس نما و آپارات ترافیک بسیار بالایی دارند و داشتن یک اکانت در هر دو اینها بسیار تاثیر گذار خواهد بود پس از آنها استفاده کنید)

۲ – برای کسب ترافیک سایت مناسب هیچ موقع تاکید می کنم هیچ موقع هزینه های آنچنانی به هیچ سایتی نپردازید، به این علت که اگر ترافیک یک روزه یا یک هفتگی که از سایتتان برداشته شود شما به رتبه های پایین تری در الکسا سقوط خواهید کرد

۳ – سرعت لود سایت خود را به زیر ۱۰ ثانیه بیاورید هیچ می دانستید که بیش از ۹۰% ترافیک خود را با لود دیر سایت از دست داده اید!!!

۴ – تا زمانیکه سایتتان حداقل ۴۰ مطلب ندارد دنبال کاهش رتبه الکسا نباشید.

قوانین عدم پذیرش کاهش رتبه الکسا یک سایت توسط شرکت خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات :

گفتنی است که کاهش رتبه الکسا وب سایت هایی که به مشکلات سبز رنگ زیر دچارند، با اخذ هزینه سئو امکان پذیر است و هزینه سئو بسته به نیاز سایت برای کسب آن رتبه برآورد و به کاربر اعلام خواهد شد

  • وب سایت هایی که تصاویر با حجم های بالا در صفحه اصلی وب سایت خود دارند
  • وب سایت هایی که قالب ای دارند که ارور های بسیار زیادی در w3.org دارد.
  • وب سایت هایی با سئو خیلی ضعیف
  • وب سایت هایی با نصب افزونه های زیاد و غالبا ناکار آمد و استفاده موضوعی (مانند چک کننده تایتل و…)
  • وب سایت هایی که مطلب و محتوی اندک دارند
  • وب سایت هایی که اصول سئو موجود در سایت seo6.ir را غالبا رعایت نکرده اند.
  • وب سایت هایی که لینک شکسته زیادی دارند

تذکر!!!!!!!!!!!!! :

چت روم ها وب سایت های آهنگ وب سایت های فروشگاهی و پرتال ها هرگز در لیست کار ما نبوده و نیستند.

ضمنا وب سایت هایی که رتبه الکسایشان از سایت ما کمتر است بهتر است به فکر سئو سایت خود و تبلیغ در سایت های معتبر باشند تا صرف هزینه در این زمینه و از دست ما کمتر کاری برای آنها بر نخواهد آمد

این قوانین موجب کمک به کاهش رتبه سایت شما و تسریع این امر خواهد شد و لذا از پذیرش سایت هایی که از این امور سرپیچی می کنند معذوریم……..

گفتنی است که در صورتی که وب سایت شما یکی از ۷ اصل بالا را به صورت چشم گیر در خود داشته باشد ما فقط می توانیم در ابتدا برای شما امور سئو را انجام دهیم نه کار دیگری…

از کاربرانی که با ما در انجام اصولی کار یاری می کنند صمیمانه متشکریم.

اگر بخواهیم حدود قیمتی را برای تعرفه کاهش رتبه در الکسا بگذاریم به صورت زیر است :

کاهش رتبه سایت یا وبلاگ از رتبه های بالای ۲۰ میلیون الکسا به رتبه ۱۸ میلیون و نزدیک آن یک در یک روز کاری و رایگان قابل انجام است.(البته تاثیر آن را ممکن است شما در عرض ۲ سه روز ببینید).
هزینه ای که شما در عصر اینفو پرداخت می کنید به صورت آنلاین و فاکتور شده پرداخت می شود (فاکتور برای کاربران ایمیل خواهد شد) و از همه مهمتر اینکه شما بیش از آن که هزینه کاهش رتبه را بپردازید هزینه سئو سایت خود را پرداخت خواهید کرد
گفتنی است که راهکار ما برای کاهش رتبه شما در الکسا نه پاپ آپ است و نه راه کارهای رایج که اکثر سایت ها از آن کسب در آمد می کنند مانند بک لینک و… بلکه ما در شبکه های اجتماعی برای شما آغاز به تبلیغات فراگیر می کنیم به گونه ای که تاثیر این تبلیغات به سرعت قابل روئیت هستند و چون این روند مدت دار است بر روی رتبه شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت

کاهش رتبه الکسای سایت از این به بعد (آوردن رتبه الکسا به حدود ۵ میلیون یا کمتر) نیاز به مشاوره دارد که می توانید پس از ارسال لینک سایت خود به ایمیل (support@asre-info.ir) از جزئیات کار آگاه شوید. ( ممکن است نیاز باشد ما را در سایت خود به عنوان مدیر بپذیرید و در این شرایط شما باید بتوانید مدیریت پنل خود را به ما واگذار کنید تا ما سئو سایت شما را بررسی کنیم…یا آن را بهبود ببخشیم )

همچنین می توانید درخواست دهید تا ما رتبه سایتتان را اندکی به صورت آزمایشی بهبود ببخشیم

و در صورت توافق برای انجام کاهش رتبه الکسای سایت توسط عصر اطلاعات لینک دانلود قرارداد توافق شده برایتان ارسال خواهد شد.(قرارداد اگر به منظور انجام سئو باشد شما با پرداخت مبلغ سئو آن را دانلود خواهید کرد وگرنه با پرداخت اولین پیش پرداخت).

شرکت خدمات نرم افزاری و فناوری اطلاعات عصر اطلاعات کاهش رتبه وب سایت در الکسا (بهبود رنک الکسا) را به ارزانترن قیمت انجام نمی دهد. بلکه با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان آن را به شما تحویل خواهد داد.

نکته :

جهت سفارش کاهش رتبه الکسا مشخصات خود را به تلگرام ما بفرستید :

سعید اسحاق زاده

همچنین برای سهولت بیشتر می توانید در تلگرام با ما در ارتباط باشید منتهی اولین چیزی که می فرستید شماره تلفنتان باشد تا در ارتباط به مشکل بر نخوریم، چون برای یک ارتباط بدون بلاک در تلگرام باید هر دو طرف مخاطب یک دیگر باشند.

گفتنی است که ساعت اعلام رتبه الکسا معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ به وقت ایران است

بخش گدجت الکسا
در صورت تمایل میتوانیم با درج گجت الکسای سایت شما همانند سایت های زیر سایت شما را به سرعت در الکسا معروف کنیم

قابل توجه دوستانی که دوست دارند سایتشان سریعتر کاهش رتبه داشته باشد بخش کادری زیر نیز میتونه جای سایت شما باشه و شما از ترافیک روزانه ما برای کاهش رتبه سایتتون نهایت استفاده را ببرید، گفتنی است که این قسمت میتواند ورودی سایت شما را در روز حداقل ۱۰۰ نفر اضافه کند چرا که تمام بازدید کنندگان این صفحه بازدید کننده سایت شما نیز هستند..

کاهش رتبه الکسا کاهش رتبه الکسا کاهش رتبه الکسا کاهش رتبه الکسا

پکیج سئو ارزان سئو ۶ به قیمت ۴۰۰۰۰ تومان

پکیج سئو ارزان سئو ۶ به قیمت ۲۰۰۰۰۰ تومان پکیجی کاملا مفهومی و جامع است برای کسانی که میخواهند سئو را از صفر شروع کنند و تا ۱۰۰ برسند.

آموزش 0 تا 100 سئو ارزان وردپرس

***خرید پکیج به تنهایی***

***خرید ویژه محصول به علاوه قالب فول سئو عصر اطلاعات***

تماس با ما در خصوص پکیج آموزشی سئو و یا مشاوره رایگان :

۰۵۱۵-۲۲۳۳۶۸۶

۰۹۱۵۶۵۸۱۴۹۲

سعید اسحاق زاده مدیر شرکت خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات

همچنین این پکیج آموزش سئو ارزان ما کاهش رتبه الکسای شما را تضمین خواهد کرد چرا که تمامی اموری که ذکر شده در آن تست شده و نمونه علنی آن رتبه الکسای سایت عصر اینفو است که در سایت سئو ۶ ما می بینید

جهت مشاوره رایگان با ما در تلگرام در تماس باشید ۰۹۱۵۶۵۸۱۴۹۲ اسحاق زاده

موارد موجود در پکیج ما را در فیلم زیر مشاهده می کنید :

همین الان می توانید شروع کنید و استارت کار را بزنید برای خرید روی لینک پرداخت آنلاین برای خرید پکیج به تنهایی کلیک کنید و یا برای خرید پکیج و قالب بهینه سازی شده عصر اطلاعات برای وردپرس از این لینک پرداخت آنلاین استفاده کنید.

بلافاصله پس از خرید میتوانید به برگه پکیج سئو وارد شده و آموزش را آغاز کنید پس بنابر این فرصت را غنیمت بشمارید و شما هم به جمع کسانی بپیوندید که از طریق راهکار های ما کاهش رتبه الکسای حقیقی را تجربه کردند و نتیجه مطلوبشان را در بازاریابی و کسب مشتری هدفشان گرفته اند.

Iranian saffron

persian saffron

Persian Safron

Poushal saffron

منبع : سئو ۶

تماس با مدیریت : ۰۹۱۵۶۵۸۱۴۹۲

دلیل کاهش رتبه الکساکاهش تضمینی رتبه الکسا دلیل کاهش رتبه الکسا