دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید

دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید

 دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید

 نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید Advanced Mobile Care نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای افزایش امنیت اسمارت فون اندرویدی شما و بهینه سازی عملکرد آن می باشد نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی جالب نظیر ضد سرقت دارای یک موتور اسکن قوی برای ویروس یابی کامل گوشی شما می باشد.باعصراطلاعات همراه باشید.

همه ی شما می دانید که برای افزایش امنیت می بایست حداقل یک برنامه ی آنتی ویروس برروی دیوایس شما نصب باشد که بتواند محیطی امن را برای شما ایجاد کند و خیال شما از بابت لو نرفتن حریم خصوصی راحت باشد. ما در پست های مختلف اپلیکیشن های متعددی را در زمینه ی امنیت برای دیوایس های اندرویدی قرار دادیم و امروز قصد معرفی برنامه ی نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید Advanced Mobile Care را داریم.

با نرم افزار Advanced Mobile Care نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید می توانید تماس های ورودی خود را مسدود کنید و امکان برقراری تماس را از برخی از شماره ها سلب کنید و از ویژگی های دیگری همچون موارد زیر بهره ببرید :

– بستن برنامه های در حال اجرا و افزایش سرعت اسمارت فون شما

– محافظت از اسمارت فون شما در مقابل دزدیده شدن و پیدا کردن گوشی به سرقت رفته

– ویروس یابی گوشی شما برای یافتن و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و برنامه های مشکوک

– دارا بودن امکانات و تنظیماتی برای بهینه سازی باتری اسمارت فون شما و افزایش طول عمر ان

– دارا بودن یک مدیریت برنامه قدرتمند برای انجام کارهای انتقال برنامه ها به کارت حافظه

– مخفی کردن عکس ها ، فیلم ها و فایل های شخصی به وسیله ی یک رمز عبور

– پشتیبان گیری و بازگرداندن مخاطبین و تاریخچه ی تماس

– دارا بودن ویجتی زیبا برای هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر به بخش ها

آنتی ویروس قدرتمند و بی نظیر Advanced Mobile Care نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید علاوه بر دارا بودن قدرتی بالا دارای محیط کاربری ساده و زیباست و از زبان های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند . هم اکنون شما می توانید جدیدترین نسخه ی Advanced Mobile Care نرم افزار امنیتی قدرتمند اندروید را با لینک مستقیم و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v5.3.2:

* رفع اشکالات مختلف و بهبود عملکرد برنامه

شروع دانلود