دانلود Math Tricks 2.28 – برنامه پرطرفدار ترفندهای ریاضی اندروید!

دانلود Math Tricks 2.28 – برنامه پرطرفدار ترفندهای ریاضی اندروید!

 دانلود Math Tricks 2.28 - برنامه پرطرفدار ترفندهای ریاضی اندروید!

Math Tricks v2.28 – اپلیکیشن پرطرفدار ترفندهای ریاضی مخصوص اندروید ! کاربرانی که علاقه مند به ریاضی می باشند توصیه میکنم این مطلب بخوانید و لذت کافی راببرید باعصراطلاعات همراه باشید.
Math Tricks – ترفندهای ریاضی یک اپلیکیشن پرطرفدار در زمینه یادگیری جالب فرمول های ریاضی است که توسط استودیوی Antoni به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و در نسخه رایگان آن سه تبلیغ بزرگ مشاهده می شود و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولی آن را داریم که بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده ای است! این برنامه ی کاربردی با هدف یادگیری جالب و حرفه ای فرمول های ریاضی طراحی شده است و به شما این اطمینان را می دهد که مسئله های ریاضی را بسیار سریع تر از روش معمول و کلاسیک حل نمایید! اگر دوست دارید که مسائل را بسیار سریع تر از دیگران حل کنید و به دوستانتان ثابت کنید که استعداد و مهارت شما در حل مسائل بسیار بالاتر است به جمع ده میلیون کاربر Math Tricks ملحق شوید و این اپلیکیشن عالی را برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات کلی برنامه Math Tricks اندروید:

  • ترفند حل  تفریق،جمع،ضرب و تقسیم
  • ترفندهای مربوط به مضرب های ۴ و ۵ و ۹
  • ترفند مربوط به تقسیم بر ۵
  • ترفند گم کردن عدد از ۱۰۰۰
  • ترفند مربوط به اعداد مربع بین اعداد
  • ترفند پیدا کردن مضرب های بین دو عدد
  • حالت آموزش برای یادگیری شما

اپلیکیشن Math Tricks هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با یک کلیک دریافت نمایید و ناگفته نماند که برنامه +۱۰۰۰ ترفند را شامل می شود و دارای محیط کاربری ساده ای است.

تغییرات نسخه ی v2.28 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازی های مختلف.