میز لمسی هوشمند VIP مناسب رستورانها، مراکز آموزشی و تفریحی، مهندسین و طراحان و …

میز لمسی هوشمند VIP مناسب رستورانها، مراکز آموزشی و تفریحی، مهندسین و طراحان و …

میز لمسی هوشمند VIP مناسب رستورانها، مراکز آموزشی و تفریحی، مهندسین و طراحان و …

میز لمسی هوشمند

همواره تکنولوژی به کیفیت ارایه خدمات کمک شایانی کرده است. دیگر کیفیت بالای و یا قیمت مناسب جوابگوی مشتریان تنوع طلب که دنبال کشف و تجربه تازه ای هستند نخواهد بود.دیگر برای اعلام سفارش غذا، منتظر گارسون نخواهید ماند. منوی دیجیتال زیر دستان شماست. می توانید ابتدا ببینید، سپس با لمس انگشتانتان منو را ورق بزنید و روی صفحه کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.باعصراطلاعات همراه باشید.

جدیدترین صفحه لمسی دنیا

در سنگ بنای طراحی و تکنولوژی، ما چیزی کاملا جدید ایجاد کردیم. بر خلاف دیگر جداول چند لمسی، TC55 همراه با تعدادی از پیشرفت های قابل استفاده در مورد قابلیت استفاده است که آن را بهترین و همه کاره در مقیاس بزرگ دستگاه چند لمسی موجود در تاریخ است.

TableConnects با موفقیت توسط شرکت های سراسر جهان به طور تعاملی نشان می دهد برنامه های خود را در مقابل مخاطبان، در مغازه ها خرده فروشی برای افزایش تجربه مشتری، در سازمان ها برای ایجاد همکاری خلاق در تیم و در بسیاری از شاخه های دیگر استفاده می شود.

جدول منحصر به فرد TableConnect Multi Touch Table ها در سراسر جهان برای اجاره و فروش در دسترس است.

مزایا میز هوشمند

ازمزایا میز هوشمند می توان گفت دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا شخصی سفارش شما را یادداشت و یا وارد دستگاه کند .تجسم کنید هنگامی که پشت میز می نشینید، روی میز دریاچه ای وجود دارد  که وقتی بشقاب، لیوان و حتی دستتان را بر روی آن می گذارید واکنش نشان می دهد و یا اشیائی که بر روی میز قرار می دهید توسط خطوط نورانی به هم متصل می شوند و با جابجایی آنها تصاویر زیبایی بوجود می آید و یا دور لیوان های شما آرم و تبلیغ رستوران می چرخد و مشتری می تواند در ابتدا منو را روی میز ظاهر و بزرگ نماید.

از غذا های مختلف و میزان کالری و چربی آن مطلع شوید و با دیدن دیگر مشخصات مانند شکل ظاهری و قیمت غذا، آن را بدون نیاز به پیش خدمت سفارش دهید .بعد از سفارش شما می توانید از روند آماده شدن غذا مطلع گردید و  می توانید با استفاده از بازی های مختلف لمسی تا حاضر شدن غذا سرگرم بمانید.در نهایت نیز توسط دستگاه کارت خوان بانکی متصل به میز  نیز میتواند صورت حساب را پردداخت نمایید.

میز لمسی (Touch Table) یا میز هوشمند گزینه مناسبی برای کاربردهایی از جمله رستورانها و کافی شاپها، مراکز آموزشی و تفریحی، و برای مهندسین و طراحانی که لازم است بر روی یک میز پروژه های خود را انجام داده و تعامل داشته باشند نیز پیشنهاد مناسبی است.