هدفون بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Wireless Headphone

هدفون بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Wireless Headphone

هدفون بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Wireless Headphone

هدفون بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Wireless Headphone

هدفون های بی سیم پدیده ای جدید در صنعت تکنولوژی نیستند اما در بین هدفون های بی سیم سبک جدیدی ظهور کرده که به هدفون های دور گردنی معروف هستند. سامسونگ یکی از کمپانی هایی است که در زمینه هدفون های دور گردنی تنوع زیادی را پیش روی مشتریان خود قرار میدهد.باعصراطلاعات تکنولوژی جدید رادنبال کنید باما همراه باشید.

هدفون های سری Level سامسونگ در رده هدفون های با کیفیت بازار قرار میگیرند. در همین خانواده سامسونگ هدفون Level U را در دست دارد که با کیفیت قابل قبول و قیمت اقتصادی یکی از محبوب ترین هدفون های دورگردنی در بازار به شمار میرود.

هدفون بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Wireless Headphone

ظاهری زیبا و استفاده آسان

همانطوری که از اسم این هدفون برمی آید، طراحی آن به شکل حرف U است. بند U شکل آن انعطافی نسبی دارد تا متناسب با سایز گردن افراد قرار بگیرد. انعطاف قسمت U شکل این هدفون همچنین مقاومت آن را در برابر ضربات و یا فشار افزایش میدهد.

بدنه این هدفون از جنس پلاستیک ساخته شده که با توجه به قیمت آن طبیعی است. مهمترین مزیت بدنه پلاستیکی وزن کم آن است که به ۳۱ گرم رسیده است. وزن بسیار کم این هدفون موجب میشود به هیچ وجه از استفاده طولانی مدت از این هدفون بر روی گردن خود خسته نخواهید شد.

در قسمت راست بدنه سه دکمه قرار گرفته است. دکمه های مربوط به کم و زیاد صدا به همراه دکمه پخش و توقف موزیک که البته کاربرد هر یک از این دکمه ها علاوه بر موارد نامبرده به موارد دیگری هم گسترش پیدا میکند. در پشت بند U هم یک پورت میکرو USB قرار دارد که در جهت شارژ هدفون از آن استفاده خواهد شد.

سامسونگ برای قسمت سری های این هدفون حسابی سلیقه به خرج داده و به تمامی سنین احترام گذاشته است. چند توگوشی برای این هدفون در اندازه های مختلف در درون جعبه قرار گرفته است. یکی از توگوشی ها طراحی متفاوتی داشته و با وجود دو باله کوچک به خوبی بر روی گوش قرار میگیرد تا در هنگام تحرکات شدید مثل ورزش از گوش بیرون نیاید.

در صورت خراب شدن و از بین رفتن این سری ها می توانید سری سیلیکونی هدست Level U را نیز از جانبی تهیه نمایید.

همچنین سَری های این هدفون به آهنرباهایی مجهز هستند که با نزدیک کردن آنها بهم، دو سری هدفون به یکدیگر وصل میشود. برای مواقعی که قصد استفاده از هدفون را ندارید اتصال دو سری به یکدیگر از مزاحمت های بی مورد آنها جلوگیری میکند.

عمر طولانی باتری

یکی از مهمترین بخش ها در هدفون های بلوتوث که باید حتما به آن توجه شود، ماندگاری باتری آنهاست. برخلاف هدفون های سیمی که هیچ محدودیتی در زمینه استفاده از آنها ندارید، هدفون های بی سیم با معضل اتمام شارژ و خاموش شدن رو به رو هستند. پس هر چه یک هدفون بی سیم در این زمینه بهتر عمل کند باشد شانس بیشتری برای کسب موفقیت در بازار دارد. هدفون Level U در این زمینه سامسونگ را سربلند کرده است. ۱۰ ساعت پخش موزیک، ۱۱ ساعت مکالمه مداوم و ۵۰۰ ساعت حالت آماده به کار با هر بار شارژ این هدفون از مزیت های آن به شمار میرود.

هدفون Level U مجهز به دو میکروفون است که دریافت کننده صدا و دیگری در نقش کاهش دهنده نویز عمل میکند. این دو میکروفون به کمک هم مکالمات تلفنی شما را با بهترین کیفیت ممکن به گوش مخاطب میرسانند.

این هدفون توسط نسخه ۴.۱ بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل میگردد. کیفیت این هدفون در هنگام پخش موزیک با توجه به قیمت آن مناسب است. در مجموع هدفون Level U شاید از نظر کیفی به هدفون های دیگر این خانواده نرسد اما به عنوان یک هدفون بی سیم ارزان قیمت انتخاب مناسبی در این محدوده قیمت به شمار میرود.

منبع: