چگونه شماره های تماس های موجود در سیم کارت را به آیفون منتقل کنیم

چگونه شماره های تماس های موجود در سیم کارت را به آیفون منتقل کنیم

چگونه شماره های تماس های موجود در سیم کارت را به آیفون منتقل کنیم

نحوه انتقال شماره های تماس به آیفون 

نحوه انتقال شماره های تماس به آیفون ،حافظه های گوشیهای امروزی برای چه تعداد مخاطبین فضا دارد؟ یعنی مثلا تعداد یک میلیون مخاطب را میتوان درون مخاطبین ذخیره کرد و مشکلی پیش نیاید ؟و برای انتقال شماره ها ی تماس به آیفون چه مراحلی بایدانجام دهیم باعصز اطلاعات همراه باشید.

نحوه انتقال شماره های تماس به آیفون 

شرکت های ساخت تلفن های همراه ادعا دارند که شما تعداد “بینهایت” مخاطب را میتوانید در حافظه گوشی خود ذخیره کنید(البته با توجه به میزان حافظه داخلی گوشی و اطلاعات جانبی هر مخاطب مانند عکس و . . .)  گوشی های موبایل کمکم دارندبه هارد تبدیل می شوند بسیاری از مردم اطلاعات شخصی یاغیر شخصی خود را در موبایل ذخیره میکنند وسوالات رایجی که همیشه درخرید گوشی موبایل می پرسند ازحافظه داخلی موبایل است.

نحوه‌ی کارکرد حافظه رم در اندروید

اول از هر چیزی، باید در رابطه با نحوه عملکرد حافظه رم در اندروید توضیحاتی را ارائه دهیم. اگر اهل استفاده از کامپیوترهای ویندوزی باشید، می‌دانید که هرچقدر حافظه رم بالاتر باشد، سیستم عملکرد روان‌تری دارد. اما کارکرد این حافظه برای گجت‌های اندرویدی این‌گونه نیست. سیستم‌عامل اندروید مبتنی بر هسته لینوکس است و این یعنی بر اساس قوانین متفاوتی عمل می‌کند. به همین خاطر در گجت‌های اندرویدی برای حافظه رم می‌توانیم به‌صورت مختصر و مفید این جمله را بیان کنیم: رم آزاد به معنای رم هدر رفته است.

برای انتقال شماره تماس های موجود در سیم کارت به آیفون، تنها کافی است از داخل Setting گوشی چند مرحله کوتاه را طی کنید. اگر گوشی شما خیلی قدیمی است یا مدت زیادی است که سیستم عامل آن را به روز نکردید،

اگرچه باید خاطرنشان کنیم که برخی از گوشی‌ها در مقایسه با گوشی‌های دیگر به حافظه رم بیشتری نیاز دارند. مثلاً می‌توانیم به گوشی‌های پیکسل و پرچم‌داران سامسونگ اشاره کنیم. سامسونگ معمولاً ویژگی‌های نرم‌افزاری-که بسیاری از آن‌ها چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند-در گوشی‌های خود قرار می‌دهد. به همین خاطر سیستم‌عامل گوشی‌های سامسونگ سنگین‌تر می‌شود و به حافظه رم بیشتری نیاز پیدا می‌کند. از طرفی دیگر، گوشی‌های پیکسل از اندروید خالص بهره می‌برند که سبک‌تر و سریع‌تر است. بنابراین گوشی‌های پیکسل بدون استفاده از حافظه رم‌ بیشتر یا هم‌تراز گوشی‌های سامسونگ، می‌تواند تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. البته گوگل حتی به فکر گوشی‌هایی که حداقل از حدود ۱ گیگابایت حافظه رم‌ بهره می‌برند هم بوده و برای این دسته از کاربران، اندروید Go را عرضه کرده است.

بنابراین در چنین مواردی، بهره‌گیری گوشی اندرویدی از رم بیشتر، دلیل موجهی دارد. اما همانطور که گفتیم کمی حافظه بیشتر، نه ۱۰ گیگابایت. استاندارد فعلی برای گوشی‌ها بهره‌گیری از ۴ گیگابایت حافظه رم‌ است ولی ۶ گیگابایت هم کم‌کم دارد به استاندارد جدید بدل می‌شود. شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس و سامسونگ برای گوشی‌های پرچم‌دار خود به بهره‌گیری از ۶ (یا حتی ۸ گیگابایت) حافظه رم‌ روی آورده‌اند و در سال‌های آینده مطمئناً این عدد به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد.

در نهایت باید بگوییم که چیزی تحت عنوان «حافظه رم‌ بیش از حد» وجود ندارد و سازندگان هم تا آنجایی که بتوانند این عدد را افزایش خواهند داد. خیلی از کاربران هم اعتقاد دارند که بیشتر بهتر از کمتر است. به همین خاطر چنین رقابتی مطمئناً مورد استقبال کاربران زیادی قرار می‌گیرد.

قدم اول

ابتدا سیم کارت خود را داخل گوشی قبلی که داشتید قرار دهید و کلیه کانتکت های خود را از روی گوشی به سیم کارت منتقل کنید.

قدم دوم

اکنون سیم کارت خود را داخل گوشی آیفون قرار دهید و آن را روشن کنید.

قدم سوم

از قسمت Setting وارد گزینه Mail, Contacts, Calenders شوید.

قدم چهارم

اکنون گزینه Import SIM Contacts را انتخاب کنید و کمی منتظر بمانید تا تمام Contact های شما از سیم کارت به گوشی منتقل شود.

چگونه شماره های تماس های موجود در سیم کارت را به آیفون منتقل کنیم

اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید، احتمالا از یک آیفون با نسخه قدیمی iOS استفاده می کنید و بهتر است گوشی خود را به روز رسانی کنید. برای آپدیت گوشی به iOS 5 می توانید از مقالات زیر استفاده کنید: