آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل

آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل با گوگل مانیتور

آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل با گوگل مانیتور چیزی بود که امشب به ذهن بنده رسد و بر آن شدم تا آموز جامع و کاملی رو از این نرم افزار کم حجم ولی فوق العاده کاربردی برایتان قراردهم تا از نهفته های آن بیشتر با خبر شوید.

کلمات کلیدی در گوگل برای افزایش بازدید بسیار موثر واقع می شوند و اگر آموزش ثبت کلمات کلیدی خوب را تا حدی فراگرفته باشید دیگر نیاز به هیچی ندارید.

آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل

گوگل مانیوتور یا google monitor نام نرم افزاری کاربردی است که شما را در پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل به خوبی کمک می کند که توسط آن میتوانید از ثبت کلمات کلیدی در گوگل مطمئن شده و موقعیت کلمات کلیدی گوگلتونو بهبود ببخشید

پس اگر استفاده از گوگل مانیتور را بخوبی بلد باشید که دیگه کارتان به شدت راحت است.

پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل با گشتن در گوگل هم امکان دارد اما بسیار سخت و در مواقعی نشدنی است زیرا ممکن است شما ۱۰ یا دهها کلمه را بخواهید پیدا کنید.

خوب مزایای گوگل مانیتور عبارتند از :

پیدا کردن موقعیت حدودی کلمات کلیدی با اندکی تفاوت

شما پس از بررسی موقعیت کلمات میتونید آنها را در حوالی همان رتبه پیدا کنید.

نمایش مستمر بهبود رتبه کلمات کلیدی یا افت رتبه آنها

پیدا کردن کلمات کلیدی گوگل

این در صورتی است که شما مرتبه دوم یا سومی باشد که کلمات کلیدی را چک میکنید در سمت راست بهترین رتبه قبلی کلمات و سمت چپ رتبه فعلی آنها مشاهده می شود.

امکان افزودن چندین سایت همزمان با گزینه “+” رو که میدانید

اما گزینه خروجی گرفتن این نرم افزار که واقعا آخرشه:

کلمات کلیدی در گوگل و آموزش گوگل مانیتور

توسط import و export میتونید کلمات کلیدیتونو هرجایی چک کنید و زوم و وقتتونو رو اونا بزارید

گفتنی است که برای بهبود کلمات کلیدی خود از وب مستر هایی چون گوگل و بینگ کمک بگیرید یا اگر وب سایت وردپرسی دارید افزونه statepress میتواند مطلبی را که بیشترین بازدید کننده را داشته به شما معرفی کند