آموزش گوگل وبمستر تولز

آموزش گوگل وبمستر تولز

آموزش گوگل وبمستر تولز

آموزش گوگل وبمستر تولز و نکات کلیدی آن را در این مطلب خواهیم گنجاند که توسط آنها می توانید به سرعت سایت خود را در گوگل معروف کنید.

آموزش گوگل وبمستر تولز

در آموزش گوگل وبمستر تولز ما نمیخواهیم از دانسته های شما درباره گوگل وبمستر تولز صحبت کنیم و آن را طولانی کنیم بلکه می خواهیم در این آموزش گوگل وبمستر تولز آموخته های خود در این سه سال و اندی سئو را به شما انتقال دهیم به امید اینکه شما هم پس از این آموزش گوگل وبمستر تولز دیدتون نسبت به این ابزار فوق العاده گوگل تغییر کنه و بتونید از گوگل برای سایت خودتون به خوبی باج بگیرید.

ابتدا شما باید کلمات کلیدی سایتتون رو بشناسید و جایگاه کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید.

با این کار شما قدم بسیار مهمی را در بهبود رتبه خود در گوگل برداشته اید.

خدمات اصلی عصر اطلاعات به کاربران چیست؟؟

کاهش رتبه الکسا

آموزش سئو وردپرس

خدمات سئو

بک لینک

 

اما اگر هنوز سایت خودرا بدرستی در گوگل ندیده اید ایرادات معمول سئو سایت را بررسی کرده و نکات سئو را نیز به خوبی و با دقت و بدون استرس داشتن برای مطلب گذاری بر روی سایت خود اعمال کنید، اگر باز هم پس از مدت یکماهه در قسمت زیر در وبمستر گوگل خود تغییری ندیدید به ما گزارش دهید.

وبمستر تولز

توضیحات فوق قبل از آغاز آموزش گوگل وبمستر تولز لازم بود تا بعدا شما به مشکلی برخورد نکنید.

خوب اما گوگل وب مستر و ثبت نام آن که به صورت فلیم زیر است و نیازی به آموزش ندارد:

اول وارد مدیریت سرچ کنسول گوگل شوید. سپس طبق ویدئو بالا اقدام کنید

توجه : پس از ورود برای ثبت سایت ها می توانید فایل را در روت هاست خود آپلود کنید و یا این کار را از مدیر هاست خود بخواهید.

به این خاطر که هر مطلبی هم خواننده حرفه ای و هم خواننده آماتور دارد به هر حال مجبوریم گه گاهی هم در مطلب نویسی هوای طرف تازه کار و کاربر مبتدی خود را هم داشته باشیم گرچه آموزش گوگل وبمستر تولز ممکن است افراد مبتدی دنبال آن نگردند….

آموزش گوگل وبمستر تولز را با توضیحات زیر سر می گیرم.

ابتدا لازم است شما کار هایی که گوگل انجام می دهد برای رتبه دهی بشناسید و سپس به دنبال بهبود رتبه گوگل خود باشید.

crawl یا خزش در واقع بازدید گوگل از صفحات سایت شماست، هرچه تعداد خزش روزانه گوگل در سایت شما بیشتر باشد خوب مشخص است سایت شما سایت پویا تری است و برای گوگل از ارزش بالایی برخوردار است.

Index Status یا وضعیت ایندکس به معنای این است که چند صفحه از سایت یا وبلاگ شما در گوگل فهرست یا ایندکس شده و در جستجو ها خواهد آمد.

اگر ایندکس سایت شما خوب است اما ورودی سایت شما تعریفی ندارد کیفیت مطالبتون مشکل داره.

و اگر ایندکس سایت شما رو به کاهش رفته یا یکدفعه قطع شده احتمال دارد بخش مدیریت سایتتان یا روبوت سایتتان اجازه دسترسی گوگل به صفحات سایتتان را مسدود کرده که در صورت وجود چنین مشکلی نیز می توانید آن را در همین جا مطرح کنید.

بک لینک ایرانی یکی از عوامل رشد موثر و مفید وب سایت است که ما نیز می توانیم آن را به شما ارائه دهیم اگر این خدمت را نیاز دارید با ما در تماس باشید.

دو کلمه بالا را داشته باشید در گوشه ذهنتان اما کلمات زیر را بیشتر مد نظر قرار دهید چون در این مقاله کامل آموزش گوگل وبمستر تولز قصد بررسی بیشتر این نکات را داریم تا بررسی کامل و ریز تک تک نکات:

شما با ورود به داشبورد خود در گوگل وبمستر تولز سه عبارت و مولفه زیر را خواهید دید :

گوگل وب مستر تولز

که فارسی کلمات فوق می شود ارور های خزنده-تحلیل های جستجو-نقشه سایت.

در خصوص ارور های خزنده یا crawl error همین اندازه بدانید که اگر در حال تغییر پیوند های یکتا یا آدرس های مطالب سایتتان هستید این ارور ها را در این قسمت خواهید دید و می توانید با کلیک بر روی آن، رفع آن ارور ها را به خود گوگل بسپرید.

و اما در مورد نقشه سایت و آن بخش هم، کافیست همین اندازه بدانید که در آنجا میتوانید هم سایت مپ و هم فیدخوان سایت خود را به گوگل معرفی کنید.

و اما در قسمت search analystics یا تحلیل جستجو که موضوع اصلی بحث ماست باید بدانید که مهمترین قسمت آن Total impressions یا تمام آثار جستجویی است که در آن به نحوی سایت شما دیده شده یا دیده هم نشده است، پس اگر برایتان ترافیک بالا مهم است بهتر است دنبال کلمات کلیدی با impressions بالا باشید…

تحلیل گر سرچ گوگل آنالیستیک وبمستر تولز گوگل

به عبارتی شما باید کلمات کلیدی از سایت خود را برای بهبود رتبه سایت انتخاب کنید که آثار بیشتری از خود به جای گذاشته اند نه کلیک بیشتری خورده اند، به این خاطر که ممکن است کلماتی از سایت شما که شامل ورودی بالایی از گوگل شده اند و عمده ورودی سایت شما از آنهاست ترافیک بالایی را برای سایت شما به ارمغان نیارند.

پس شما به جستجوی بیشتر توجه کنید تا به کلیک بیشتر حتی اگر سایت شما در آن کلمات پر جستجو جزو ۲۰۰ سایت برتر در گوگل هم نباشد.

در صورتی که پس از خواندن این مقاله سوالاتی برایتان پیش آماده بی صبرانه منتظر پاسخ گویی هستیم.

منبع : سئو ۶