دانلود Photo Album Scanner 12.1.1400L – ساخت آلبوم دیجیتال اندروید !

دانلود Photo Album Scanner 12.1.1400L – ساخت آلبوم دیجیتال اندروید !

دانلود Photo Album Scanner 12.1.1400L - ساخت آلبوم دیجیتال اندروید !

Photo Album Scanner v12.1.1400L – اپلیکیشن اسکن تصاویر و ساخت آلبوم دیجیتال اندروید

ساخت آلبوم دیجیتال اندروید

آلبوم های قدیمی جدای از خاطره انگیز بودنشان دارای مشکل بزرگی هستند و آن در دسترس نبودن آن ها در هر زمان و مکانی است! امروزه نیز با پیشرفت و افزایش دستگاه های هوشمند، آلبوم ها به ندرت دیده شده و کاربران سعی می کنند تا لحظات خاطره انگیزشان را در اسمارت فون خود ذخیره نمایند.باعصر اطلاعات همراه باشید

ساخت آلبوم دیجیتال اندروید توسعه دهندگان اندروید بار دیگر نیز به نظرات و سلایق کاربران احترام گذاشته و با انتشار اپلیکیشنی فوق العاده آن ها را در این کار یاری نموده اند. Photo Album Scanner Paid برنامه ای فوق العاده و بی نظیر برای اسکن تصاویر و ساخت آلبوم های دیجیتال مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد که توسط استودیو Photomyne Ltd با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی هر چه تمام تر کل صفحات آلبوم خود را اسکن کرده و در حافظه گوشی اندرویدیتان ذخیره نمایید. یکی از نقاط قوت این نرم افزار کیفیت بالای اسکن تصاویر می باشد، به گونه ای که تمامی جزئیات موجود در عکس ها ثبت شده و بدون هیچ کم و کاستی ذخیره می شوند. هیچ گونه محدودیتی در “فتو آلبوم اسکنر” وجود نداشته و اجازه دارید تا بی نهایت تصویر را اسکن و ذخیره کنید. اگر می خواهید که خاطراتتان را همیشه همراه خود داشته باشید این اپلیکیشن پرکاربرد را از دست نداده و با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Album Scanner اندروید :

ساخت آلبوم دیجیتال اندروید

  • اسکن و نگهداری تمامی عکس های یک آلبوم در یک صفحه!
  • ایجاد سریع آلبوم های دیجتال و جدا سازی عکس های چندگانه به صورت خودکار
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در اسکن عکس های موجود در آلبوم ها
  • کیفیت بسیار بالا در اسکن عکس ها
  • توانایی بی نظیر اضافه کردن جزویات همانند نام و محل دقیق ثبت عکس بر روی تصاویر
  • دسترسی به مجموعه ای از فیلتر های زیبا و جذاب برای قرار دادن بر روی تصاویر
  • به اشتراک گذاری آلبوم های دیجیتال خود با دوستانتان

ساخت آلبوم دیجیتال اندروید

اپلیکیشن Photo Album Scanner به عنوان برنامه ای پر کاربرد برای ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس های شما توانسته است با قیمت ۰.۹۹ دلاری خود امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ را توسط کاربران پلی استور دریافت نماید که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از سرور های پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید.

شروع دانلود