دانلود RAM Manager Pro 8.7.3 – نرم افزار افزایش کارایی رم اندروید

دانلود RAM Manager Pro 8.7.3 – نرم افزار افزایش کارایی رم اندروید

دانلود RAM Manager Pro 8.7.3 - نرم افزار افزایش کارایی رم اندروید

کمپانی ویوو درصدد عرضه یک گوشی هوشمند با ۱۰ گیگابایت رم است. این مقدار رم تقریبا به اندازه‌ی بسیاری از رایانه‌های شخصی مخصوص بازی و حدود ۶ گیگابایت بیشتر از اکثر گوشی‌های موجود در بازار است. این موضوع ذهن بسیاری از کاربران را مشغول می‌کند که چه کسی در جهان به ۱۰ گیگابایت رم نیاز دارد و آیا این یعنی گوشی ما به بیش‌ از ۴ گیگابایت رم نیازمند است؟باعصراطلاعات همراه باشید.

اولین‌ بار نیست که گوشیها را با این حجم عظیم رم می‌بینیم.وان پلاس ۵ تی، رم ۸ گیگابایتی دارد و استفاده از ۶ گیگابایت رم در برخی از گوشی‌ها تقریبا شایع است. اما حافظه رم چیست؟ چگونه گوشی شما از رم استفاده می‌کند و چرا یک گوشی‌ هوشمند به حافظه‌ای ۲۵۰ درصد بیش از میزان ضروری نیاز دارد؟

دانلود RAM Manager Pro 8.7.3 - نرم افزار افزایش کارایی رم اندروید

هسته سیستم عامل مانند پلیس راهنمایی ناظر بر تمام فعالیت‌هایی است که نیاز به استفاده از سخت‌افزار گوشی شما دارند. برای مثال هنگامی که یک بازی یا هر نوع برنامه‌ دیگری می‌خواهد یک صفحه جدید را نشان دهد، داده‌های مورد نیاز آن وارد رم می‌شود در نتیجه سیستم‌عامل می‌تواند آن را تجزیه کند، پردازنده و پردازنده گرافیکی هرگونه عملیات مورد نیاز را انجام می‌دهند و آن را به صفحه نمایش ارسال می‌کنند. سپس می‌توان نقاط رنگی مناسب را در مکان‌های مناسب دید که در نهایت تصویر مورد نظر را شکل می‌دهد.

RAM Manager Pro نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای مدیریت و بهینه سازی رم در گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عملکرد دیوایس خود را از همه ی جهات بهبود ببخشید و از طرفی سرعت پردازش اسمارت فون خود را برای اجرای بهتر بازی ها و برنامه های سنگین و پر حجم بهینه سازی کنید. نرم افزار فوق را به تمام افرادی که به دنبال بهترین راه حل برای حل مشکلات مربوط به حافظه ی دستگاه خود هستند توصیه می کنیم . اپلیکیشن RAM Manager با ایجاد تعادل در مصرف رم اسمارت فون شما باعث افزایش سرعت می شود و با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود.

برنامه ی RAM Manager Pro هم اکنون با قیمت ۲ دلار در مارکت اندروید به فروش می رسد که ما برای شما جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان آماده کرده ایم و با یک کلیک می توانید ان را دانلود کنید. تغییرات نسخه ی v8.7.3 : (نسخه پچ شده)
* تغییر ظاهر کاربری برنامه + کار دوباره برروی همه توابع + رفع مشکلات و بهبود عملکرد

وقــت دانــلود رســید!!