کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری

کاربران عزیز بسیار از حسن  سلیقه و توجه شما کمال تشکر را داریم در این مطلب  می خواهم بر اساس درخواست شما، اطلاعات مفیدی در مورد کیف پول سخت افزاری در اختیارتان قراردهم. در تمام مقالاتی که تراپی در مورد ارز دیجیتال و نحوه نگهداری آن برای شما قرار داده است به این موضوع اشاره کرده است که بهترین روش برای نگهداری ارز دیجیتال و تامین کننده امنیت مورد نظر شما، استفاده از کیف پول سخت افزاری است. با عصراطلاعات همراه باشید .

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه الکترونیکی کوچک است که از ارز شما به صورت آفلاین نگهداری می کند. ایده این نوع کیف پول سخت افزاری ابتدا برای ارز دیجیتال بیت کوین مطرح شده، چرا که در طول تمام سال هایی که مبحث ارز دیجیتال مطرح شده است، بیت کوین بیشترین متقاضی را داشته است. هدف اصلی از استفاده این نوع کیف پول سخت افزاری این است که رمز شما از دستگاه هایی که متصل به اینترنت هستند محفوظ بماند. حتما می دانید هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد امکان هک آن وجود دارد. و در زمینه ارز دیجیتال این موضوع می تواند بسیار به شما ضرر برسند چرا که ارز دزدیده شده دیگر قابل بازیابی نیست.

بنابراین چون این کیف پول سخت افزاری توانست بسیار خوب عمل کند، به سرعت برای سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و … نیز توسعه پیدا کرد.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

بهترین کیف پول سخت افزاری چیست؟

در این مورد ما در سایر مقالات توضیحات زیادی را در اختیار شما قرار داده ایم. در صورت نیاز شما می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

  1. کیف پول ارز دیجیتال ریپل
  2. کیف پول زی کش 
  3. کیف پول بیت کوین کش 
  4. معرفی کیف پول لایت کوین
  5. کیف پول ارز دیجیتال کاردانو 
  6. انواع کیف پول ارز دیجیتال EOS
  7. بهترین کیف پول توکن ERC-20
  8. کیف پول ارز دیجیتال کوانتوم
  9. کیف پول ارز دیجیتال نئو
  10. کیف پول ارز متال
  11. کیف پول ارز دیجیتال مونرو
  12. کیف پول زدکوین (zcoin) و انواع آن

اما اگر به صورت خلاصه بخواهید بدانید، بهترین کیف پول سخت افزاری شامل موارد زیر می شود :

  • Ledger Nano S
  • TREZOR
  • KeepKey

امنیت کیف پول سخت افزاری چگونه است؟

همان طور که گفته شد، این نوع کیف پول سخت افزاری به صورت آفلاین از ارز شما نگهداری می کند. بنابراین هکرها راهی برای دسترسی به ارز شما نخواهند داشت. در صورتی که می خواهید در مورد هک کردن بیشتر بدانید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

  1. هک کردن بیت کوین چگونه است؟
  2. هک بیت کوین چگونه است؟

اما ممکن است بپرسید اگر این سخت افزار گم شود چه اتفاقی می افتد؟ علاوه بر رمز اختصاصی که شما برای کیف پول سخت افزاری خود تعیین می کنید یک پین کد نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که شما از این پین کد به خوبی محافظت کنید یک هکر هیج کاری نمی تواند انجام دهد. بنابراین امنیت ارز شما تنها به نحوه نگهداری خودتان بستگی دارد و از دنیای بیرون هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. بنابراین اگر کیف پول سخت افزاری شما گم شود و یا حتی بطورکلی خراب شود می توانید از طریق همین پین کد مقدار ارز خود را بازیابی کنید.

خرید کیف پول سخت افزاری :

این نوعکیف پول سخت افزاری رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد. مانند کیف پول های وب، نرم افزاری و یا موبایل. اما هزینه ای که برای آن صرف می کنید در مقابل امنیتی که در اختیار شما قرار داده می شود بسیار ارزشمند است. ارزان ترین این کیف پول سخت افزاریLedger Nano S است با قیمت ۶۹ دلار و دو کیف پول سخت افزاری دیگر هر دو ۹۹ دلار هستند. البته که با توجه به قیمت دلار در کشورر ما کمی گران هستند ولی به فکر امنیت سرمایه گذاری خود باشید. همچنین اگر علاقه دارید در مورد نوسان دلار اطلاعات بیشتری داشته باشید از مقاله های زیر استفاده کنید :

  1. علت نوسانات دلار در سال ۹۷
  2. صدور حواله ارزی خارج از شبکه بانکی ممنوع است
  3. شرایط و نحوه تامین ارز در ایران چگونه خواهد بود؟ شامل چه مواردی می شود؟