دانلود iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 – تغییر فونت اندروید!

دانلود iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 – تغییر فونت اندروید!

 دانلود iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 - تغییر فونت اندروید!

آیفون iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 – تغییر فونت اندروید! .آیفون iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 – تغییر فونت اندروید! آیفون  تا پیش از این به صفحه نمایش ۳.۵ و ۴ اینچ مجهز می‌شد، اما تمایل کاربران به تهیه‌ی تلفن‌های هوشمند بزرگ، باعث شد تا اپل هم در مسیر بازار قرار گیرد و ۲ تلفن هوشمند بزرگ در سایزهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچ روانه بازار کند. در این مقاله به بررسی آیفون ۶ می‌پردازیم، تلفنی که به باور تیم‌کوک، مدیرعامل اپل، کاربران پلتفرم‌های دیگر را جذب اکوسیستم این شرکت می‌کند.

از آیقون بیشتر بدانید

بسیاری از امور مرتبط با محتوا از تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند. این ابزارها آنقدر کارآمد شده‌اند که قادرند بسیاری از اموری که تا پیش از این، تنها با کامپیوتر قادر به انجام آن‌ها بودیم را به خوبی انجام دهند. اپل به دلیل فلسفه‌ی خاص خود تا به امروز در مقابل افزایش سایز صفحه‌ نمایش در آیفون‌ها مقاومت می‌کرد و  پس از چند سال از عرضه‌ی  آیفون و زمانی که تلفن‌های هوشمند ۵ اینچی در همه‌جای بازار به چشم ‌می‌خوردند در آیفون ۵ تصمیم به افزایش سایز صفحه نمایش از ۳.۵ به ۴ اینچ گرفت. اما این تغییر نیز نتوانست بسیاری از مشتریان تلفن‌های هوشمند را قانع کند و در نهایت اپل نه تنها تن به افزایش سایز صفحه نمایش به ۴.۷ اینچ داد، بلکه یک آیفون غول پیکر ۵.۵ اینچی را نیز با نام آیفون ۶ پلاس برای مقابله با فبلت‌هایی همچون گلکسی نوت‌ رونمایی کرد.  آیفون‌های جدید اپل از هر نظر در سطوح بالای کیفی قرار دارند. دوربین با کیفیت، صفحه‌ نمایش درخشان، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی پرسرعت و بدنه‌ی خوش ساخت و با کیفیت، همگی در آیفون ۶ نیز وجود دارند. اپل همان دقت همیشگی را در ساخت محصولات جدید خود نیز بکار برده است و از این رو با دو تلفن خوش ساخت و فوق‌العاده با کیفیت روبرو هستیم.

دانلود iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 - تغییر فونت اندروید!

آیفون iFont (Fonts For Android) 5.9.8.2 – تغییر فونت اندروید! iFont نرم افزاری محبوب و کاربردی برای تغییر فونت اسمارت فون اندرویدی شماست که با آن قادر خواهید بود از میان صدها فونت حرفه ای و شیک یکی را بعنوان فونت گوشی خود انتخاب کرده و زیبایی آن را دو چندان کنید . با این برنامه می توانید هر روز را با یک فونت جدید شروع کنید .

توابع اصلی برنامه iFont اندروید :

* قابلیت تغییر اندازه ی فونت

* قابلیت بازگرداندن فونت پیش فرض و اصلی گوشی

* پیش نمایش مستقیم فونت قبل از اعمال برروی گوشی

* قابلیت آپدیت برنامه

* تغییر فونت بدون نیاز به راه اندازی مجدد

 تغییرات نسخه ی v5.9.8.2 : (نسخه پولی و آنلاک شده)

* رفع مشکل عوض نشدن فونت در برخی از دیوایس ها

وقــت دانــلود رســید