شستن قالی در قالیشویی دارای چه ویژگی هایی است؟

شستن قالی در قالیشویی دارای چه ویژگی هایی است؟

بهترین قالیشویی در تهران

شاید به جرات بتوانیم بگوئیم یکی از مسائل و دغدغه هایی که افراد به ویژه بانوان در پروسه خانه تکانی دارند ؛ شست و شوی فرش ها و موکت ها میباشد . طبیعتا این دغدغه از موارد بسیاری سرچشمه میگیرد؛ با ما در عصر اطلاعات همراه باشید

همچون :

  • آپارتمانی شدن فضای خانه ها (فضای کم در آپارتمان های امروزی موجب شده است تا مانند گذشته شرایط برای شست و شو فرش محیا نباشد )
  • َ شاغل بودن درصد بالای از افراد جامعه ( این افراد زمانی را برای این فعالیت ندارند )
  • بالا رفتن قیمت فرش ها به دلیل بالا رفتن تراکم در آن ها (فرش هایی که با طرحهای جدید و متراکم تر با قیمتی بالا در حال حاضر به بازار عرضه میگردد ، موجب شده است تا حساسیت بیشتری نسبت به شست و شو آن ها اعمال گردد تا هزینه ای که بابت خرید فرش پرداخت کرده ایم را به سادگی از دست ندهیم )
  • مواردی که در بالا نام برده شد از مهمترین عواملی بشمار میرود که موجب شده است که شستن قالی پروسه ای مانند سال های گذشته و به روش سنتی را طی نکند و وارد جریان نویی شود تا رفاه بیشتری را برای خانواده رقم بزند و این موضوع را مدیون صنعت و تکنولوژی هستیم .

اما موضوع قالیشویی به اینجا یعنی فقط شست و فرش منحصر نمیگردد و حفظ سلامت فرش نیز در اولویت قرار دارد .

از همین رو علاوه بر اینکه همیشه در حال تحقیق در مورد قالیشویی هستیم که به طور ویژه شست و شو فرش هایمان را انجام دهد ، دغدغه حفظ سلامت فرشمان را در طول این پروسه داشته ایم .

شستن فرش در مدرن ترین قالیشویی در نیاوران تهران توسط قالیشویی زیبا

حفظ سلامت فرش

منظور از حفظ سلامت فرش :

  • عدم آسیب به شیرازه های فرش
  • عدم تداخل رنگ در نقوش فرش ها ( پس دادن رنگ )
  • عدم کشیدگی و چروک شدن فرش
  • عدم ایجاد پارگی در فرش (هر چند جزئی)

 

 

 

برای اینکه بتوانیم به این نتایج در پایان شستشو فرشمان و تحویل گرفتنش از قالیشویی دست پیدا کنیم. باید مواردی مهم از طرف قالیشویی رعایت گردد :

  • جابجایی و حمل و نقل فرش با دقت توسط پرسنل صورت گیرد؛
  • از مواد شوینده استاندارد (جهت عدم آسیب رسانی به تار و پود و نقوش فرش ) استفاده گردد ؛
  • اگر قالیشویی مکانیزه میباشد از دستگاه هایی پیشرفته و با سلامت کامل جهت شست و شو فرش استفاده گردد ؛
  • در باب شستشو فرش های دستبافت تمام موارد و جزئیات رعایت گردد ؛
  • مواردی که باید در جریان شست و شو فرش دستبافت رعایت گردد .

 

مهمترین چالش

حال بهتر است به سراغ یافتن بهترین پاسخ و حل کردن چالش اصلیمان در این باب برویم.

فرش هایمان چه دست بافت و چه ماشینی را در تهران به کدام قالیشویی بسپاریم ؟

از همه موارد ی که باید که قالیشویی خوب دارا باشد به طور کامل سخن گفتیم و سعی کردیم به تمام جزئیاتش اشاره داشته باشیم ؛ حال باید قالی شویی را به عنوان یک همراه همیشگی برای فرش هایمان انتخاب کنیم که دیگر به طور مدام و هر روز خود را با این چالش روبرو نکنیم و فرش هایمان را بدون کوچکترین نگرانی و با خیالی کاملا آسوده به آن بسپاریم .

 

 

 

بهترین قالیشویی در تهران

بله ما تمام این ویژگی ها را برای یک قالیشویی منحصر بفرد در تهران برشمرده ایم که علاوه بر دارا بودن این موارد میتواند به تمام نقاط کلانشهر تهران سرویس دهی نماید ، این ویژگی مثبت دیگر نیز موجب میشود تا شما دیگر نگران مسافت زیاد خود تا شرکت قالیشویی مد نظرتان نباشید .

سخن پایانی

اگر این قالیشویی را به عنوان بهترین قالیشویی تهران بشناسیم؛ به دور از تصور و منطق نمی باشد . زیرا تنها میتوانیم قالیشویی را به عنوان مطرح ترین قالیشویی در پایتخت معرفی کنیم که ، تمام ویژگی ها و قوانینی که در بالا بیان کردیم در آن حکم فرما باشد ؛ البته که رضایت مشتریان از اعتمادی که در چند سال متمادی به آن قالیشویی داشته اند میتواند بر این موضوع صحه بگذارد .

طبیعتا با اعتماد کامل به این شرکت قالیشویی دیگر جایی برای این نگرانی در هر زمانی از سال که تصمیم به شستن فرش های دست بافت و ماشینی خود میگیریم نمی باشد.