نقد و برسی مینی کیس های اچ پی | قدرتمند، سریع و به صرفه

نقد و برسی مینی کیس اچ پی | قدرتمند، سریع و به صرفه

نقد و برسی مینی کیس های اچ پی | قدرتمند، سریع و به صرفه

مینی کیس های اچ پی،مینی کیس های اچ پی از سری محصولات پرطرفدار افراد هستند که به دلیل جمع و جور بودن، ارتقا راحت سخت افزار و انواع مدل برای انواع کاربردهای متفاوت محبوبیت زیادی بین خریداران این روزای بازار پیدا کردند. در ادامه مطلب  به جزئیات ریز و درشت مینی کیس های اچ پی می پردازیم تا ببینیم آیا شایسته خرید و اعتماد هستند یا نیستند باعصراطلاعات همراه باشید.

ویژگی های مینی کیس اچ پی

طراحی: ظاهری جمع و جور با درونی کامل

مینی کیس اچ پی ،استفاده اچ پی از یک طراحی به خصوص برای سری مینی کیس اچ پی ، خودش رو باید تحسین کرد. تمام اجزای سخت افزاری با آرایشی منظم در قالب یک فضای جمع و جور کنار هم چیده شده و بر خلاف کیس های بزرگ قدیمی شاهد بهم ریختگی کابل و سیم های برق نیستیم.

قرار دادن چهار اسلات رم و پشتیبانی مادربورد تا ۱۶ گیگابایت باعث شده تا خیال کاربران از بابت ارتقاء حافظه رم و جمع کردن یک کیس که بتونه رم بالایی رو پشتیبانی بکنه راحت بشه.

نقد و برسی مینی کیس های اچ پی | قدرتمند، سریع و به صرفه

 

استفاده مینی کیس اچ پی از فن گازی برای این سری مینی کیس های خود باعث شده تا دیگه شاهده سر و صدای فن سیستم و یا صدای برخورد سیم با فن نباشیم.

پورت USB: دیگه نگران کمبود پورت نباشید!

استفاده ۱۰ پورت USB در این سری مینی کیس های اچ پی باعث شده تا به هیچ عنوان مشکل کمبود پورت را نداشته باشید. به لطف کافی بودن پورت های USB دستگاه به راحتی امکان انتقال اطلاعات برای کاربران فراهم می شود. شایان ذکر است که میزان پورت های سری USB2 و USB3  در مدل های متفاوت این سری متغیر است.

ایستاده یا خوابیده، فرقی نمی کند

اندازه کوچیک مینی کیس اچ پی  باعث شده تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید کیس رو به دو حالت ایستاده یا خوابیده قرار بدید.

عمر و دوام بالا

در سری مینی کیس اچ پی ، تمام قطعات به صورت کامل هماهنگ یا به اختصار “مچ” شده اند که باعث افزایش طول عمر و راندمان بالا دستگاه می شود. همچنین استفاده از فلز محکم برای بدنه دستگاه باعث شده تا از وارد شدن آسیب های احتمالی به اجزای دستگاه تا حد زیادی جلوگیری شود.

سخت افزار و کارایی

مینی کیس های اچ پی در خانواده های سری A4 و X قرار دارند که هر کدام با توجه به شاخصه های سخت افزاری خود مناسب برای عملکردهای متفاوت می باشند.

سری A4 مینی کیس اچ پی | قدرتمند برای بازی

مینی کیس اچ پی ،سری A4 مینی کیس اچ پی  با توجه به شاخصه های سخت افزاری خود، مناسب برای انجام عملیات سنگینی چون اجرای بازی، نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی می باشند. ارتقاء سری مینی کیس اچ پی  باعث شده که با ارتقاء سخت افزار خود از جدیدترین بازی ها نیز عقب نمانید.

سری X مینی کیس اچ پی | مناسب برای انواع عملکرد

مدل HP Mini Case X2:

مدل HP Mini Case X2 با پردازنده ۲ هسته ای پاسخگوی تمام نیازهای روزمره و و عادی روزمره می باشد.

مدل HP Mini Case X3:

مدل HP Mini Case X3 با پردازنده ۳ هسته ای در مقابل مدل X2 به مراتب عملکرد و راندمان بهتری را به نمایش گذاشته است. در مقایسه با مدل X2 و X3 مدل X3 شاید از نظر افزایش قدرت سخت افزاری محسوسی که داشته، تفاوت چندانی با مدل پیشین خود نکند. در همین راستا اگر منصفانه قضاوت کنیم خرید مدل x2 منطقی تر و بصرفه تر است.

مدل HP Mini Case X4:

مدل HP Mini Case X4 با پردازنده ۴ هسته ای خود بی شک بهترین انتخاب برای کسانی است که یک سیستم با بهترین راندمان در سرعت و عملکرد با قیمتی مناسب می خواهند. این مدل برای انواع و اقسام کارها همانند حسابداری، نرم افزار های نسبتا سنگین و… مناسب بوده و مشکلاتی همچون بستن ناگهانی نرم افزار و یا موارد این چنینی را برای کاربر به وجود نمی آورد.

جمع بندی

سری مینی کیس اچ پی بدون شک می تونه یکی از گزینه های مناسب برای اکثر افراد باشه، افرادی که به دنبال سیستمی با سخت افزار مناسب، سرعت مناسب، و قیمت مقرون به صرفه هستند. در این برسی از طراحی ظاهری دستگاه گرفته تا معرفی سری دستگاه پرداختیم.