روش بازگشایی گاوصندوق کاوه

باز كردن گاوصندوق كاوه

بازگشایی گاوصندوق کلیدی، توسط یکی از مجرب ترین تیم های بازگشایی گاوصندوق در ایران در امداد کاوه انجام می شود. پس نگران بازگشایی گاوصندوق خود نباشید. تیم بازگشایی گاوصندوق امداد کاوه در سریع ترین زمان ممکن گاوصندوق شما را بازگشایی می کند. در این مطلب از عصر اطلاعات به نکات مهم و کلیدی باز کردن گاوصندوق کاوه می پردازیم.

بازگشایی گاوصندوق به چه معناست؟

کلمه بازگشایی یا باز کردن مجدد گاوصندوق به این معنا است که شما یا فرد کارشناس اقداماتی  را در زمینه باز کردن گاوصندوق انجام دهید که امکان استفاده مجدد از گاوصندوق برای شما فراهم شود و شما بتوانید بدون آن که به گاوصندوق آسیبی بزنید، مجددا از آن استفاده کنید و اشیاء ارزشمند خود را درون آن قرار دهید.

چه قدر زمان برای باز شدن گاو صندوق لازم است؟

بازگشایی گاوصندوق کاوه و انواع مختلف آن در مدت زمان متفاوتی انجام می شود و به نوع گاوصندوق و نوع رمز آن بستگی دارد. در بهترین حالت، مدت زمان باز کردن گاوصندوق ها ، دو تا سه ساعت و در گاوصندوق های مختلف و حداکثر در بدترین حالت دو تا سه روز طوا خواهد کشید.

روش های بازکردن گاوصندوق کاوه

روش اول با کلید است که اگر کلید گاوصندوق باشد، در این صورت شما باید رمز گاوصندوق را بدانید و با وارد کردن رمز، پنل رمز و سپس کلید را بچرخانید.

روش دوم به این صورت است که شما کلید گاوصندوق را گم کرده باشید و رمز را هم فراموش کرده باشید، بهترین کار در این موقعیت تماس با فروشنده گاوصندوق و یا مرکز خدمات گاوصندوق است.

 

باز گشایی گاوصندوق کاوه

مرکز امداد کاوه (یکی از بهترین مراکز خدمات گاوصندوق) به هیچ عنوان مراجعه به کلید ساز را برای بازکردن قفل گاو صندوق یا باز کردن گاوصندوق کلیدی بدون کلید توصیه نمی کند و این کار موجب آسیب دیدن قفل گاوصندوق خواهد شد و ممکن است دردسر های زیادی برایتان درست کند.

روش های بازگشایی گاوصندوق کاوه توسط سارقین

کارهایی که در اینجا ذکر می کنیم خیلی ساده هستند و شما با رعایت آن ها می توانید از بازگشایی گاوصندوق کاوه و سرقت محتویات گاوصندوقتان جلوگیری کنید.

۱- ساده‌ترین راه برای باز کردن یک گاوصندوق فهمیدن رمز آن است و استفاده از رمزهای آزمایشی ممنوع است.

۲- نوشتن رمز گاوصندوق روی بدنه آن یا روی هر چیزی در نزدیکی آن ممنوع است.

دو مورد فوق بازگشایی گاوصندوق کاوه را ساده می کند و باید از آن ها پرهیز شود.

 

نکات مهم در امنیت گاوصندوق

همیشه بهترین کار این است که یک صاحب گاوصندوق، رمز آزمایشی را پس از خرید گاوصندوق تعویض ‌کند یا از فروشنده این کار را بخواهد. که متاسفانه این کار هم معمولا توسط خریداران یا فروشنده ها انجام نمی شود. متاسفانه بیش‌ تر خریداران گاوصندوق، با همان رمز آزمایشی از گاوصندوق استفاده می‌کنند و خودشان باعث بازگشایی گاوصندوق کاوه توسط سارقین می شوند. رمز های آزمایشی برای بیشتر گاوصندوق‌ ها شناخته شده و مرسوم است و معمولا هم توسط کلید سازها و دزدان گاوصندوق‌ ها شناخته شده‌ است.

پس اگر شما هم چنان از رمز هایی که حدس زدن آن ها بسیار ساده است، استفاده می کنید گاوصندوق تان در معرض خطر جدی توسط افراد ناخواسته است و ما در امداد کاوه  برای دارایی شما نگرانیم. چراکه حدس زدن رمز هایی مانند تاریخ تولد شما که در جواز کسب شما درج شده یا توسط دوستان و آشنایان شناخته شده است و یا بخشی از شماره همراه شما که بر روی شیشه مغازه درج شده باشد یا شماره مغازه و.. پیدا کردنش کار سختی نیست. پس سعی کنید همیشه در گام اول رمز گاوصندوق پیش فرض را تغییر دهید و یک رمز مناسب و غیر قابل حدس زدن بگذارید.

برای باز کردن گاوصندوق کاوه چه کنیم؟

برای باز کردن گاوصندوق کاوه قدیمی شما فقط باید از کلیدهای چند محور استفاده کنید. البته استفاده از مته، شوک و سنجاق و ابزار خاص نیز مفید هستند که روش باز کردن گاوصندوق قدیمی با این ابزار در این مقاله توضیح داده شده است. برای باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید در صورتی که کلید تان گم شده است بهتر است پیش کلید ساز نروید و این کار را به نمایندگی های معتبر تعمیر گاوصندوق بسپارید تا در آینده امنیت گاوصندوق تان به خطر نیفتد. روش باز كردن گاوصندوق کلیدی با کلید به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.
نکته مهم : تیم امداد کاوه جهت بازگشایی گاوصندوق طلا فروشی ها هم آمادگی دارد.

منبع :

امداد کاوه طباطبایی