حل مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم

حل مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم

حل مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم

حل مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم آموزش جالبی است که شاید برای شما هم کاربردی باشد

در این آموزش قصد ما معرفی افزونه برطرف کردن و حل مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم است که پس از نصب آن در مرورگر گوگل کروم می توایند همانند موزیلا با راست کلیک بر روی عکس و تصاویر سایت ها حجم و آدرس و سایر مشخصات عکس را به سادگی ببینید .

این افزونه نمایش مشخصات عکس و تصاویر در گوگل کروم میتواند برای وبمسترین عزیز بسیار کاربردی باشد چرا که امروزه با توجه به امکانات گوگل کروم کمتر کسی هست که ادعای برنامه نویسی وب را داشته باشد و با توسعه دهنده وب گوگل کروم آشنایی نداشته باشد.

خوب برای مشکل نمایش مشخصات عکس در گوگل کروم و نداشتن image info و برطرف سازی و حل آن کافیست افزونه View Image Info (properties) را بر روی گوگل کروم خود نصب کرده و آن را فعال کنید

از این به بعد با راست کلیک بر روی تصاویر خود در گوگل کروم گزینه ای مشاهده خواهید کرد تحت عنوان ایمیج پروپرتیز image properties که مشخصات تصاویر شما در صفحات وب را نمایش خواهد داد. البته به شرطی که این تصاویر داخل استایل یا css سایت نباشند که در غیر این صورت باید از گزینه اینسپکت گوگل کروم استفاده کنید تا بتوانید به آدرس عکس دست پیدا کنید.

نکته : برای نصب صحیح افزونه  View Image Info (properties) بر روی گوگل کروم حتما مرورگر گوگل کروم خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید

امید به اینکه این آموزش نیز همانند سایر آموزش های ما در عصر اینفو مفید و کاربردی واقع شود

منتظر نظرات شما هستیم

با سپاس