طراحی و سئو وب سایت دندانپزشکی کودکان و اطفال…

طراحی و سئو وب سایت دندانپزشکی کودکان و اطفال…

طراحی و سئو وب سایت دندانپزشکی کودکان و اطفال

طراحی و سئو وب سایت دندانپزشکی کودکان و اطفال خانم دکتر قدیمی..

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

با سلام و عرض ادب و ارادت فراوان خدمت تمام کاربران و خوانندگان عصر اطلاعات

دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال

بنده به عنوان مدیر عصراطلاعات از تاخیر خودم در ارائه گزارش امور در دست انجام توسط عصراطلاعات از شما کاربران عزیز عذر خواهی میکنم قصور این جانب را ببخشید که به خاطر مشغله زیاده بوده است..

خب سایتی که در این مطلب قصد معرفی آن را دارم سایت دندانپزشک کودکان دکتر قدیمی هستش که توسط اینجانب طراحی و تحویل کاربر و مشتری عزیزمان در حدود ۸ ماه گذشته شد و سئو آن هم اکنون در دست انجام است..

دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال

طبق روال گذشته و قدیممون مروری بر فعالیت های صورت گرفته برای این سایت خواهیم داشت و در پایان هم گزارش رتبه ها و..این وب سایت هم اکنون در کلمات کلیدی زیر رتبه دارد گوگل :

دکتر قدیمی

دندانپزشک متخصص کودکان

که خوب در لوکیشن گوگل رتبه یک یا دو را در هربار فعال شدن لوکیشن (گوگل مپ) توسط گوگل اخذ میکند که این مورد هم توسط ما و سئویی که برای گوگل مپ ایشان انجام داده ایم در سه چهار ماه گذشته به دست آمده است..

دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال

و اما در سایر کلمات که به شرح زیر است در حال رتبه گرفتن برای ایشان هستیم…

دندانپزشک اطفال دندانپزشک کودکان و دندانپزشک متخصص اطفال خب پس این از گزارش رتبه های گوگل و اما رتبه این سایت در الکسا را هم اینجا میتونید به صورت بروز ببینید…

و از امکانات این سایت هم براتون بگم هنوز که یادم نرفته و اونم اینه که این سایت امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین داره که شما مشخصاتتون رو میدید و بعد از چند دقیقه اپراتور بهتون تماس میگیره و نوبت رو براتون نهایی میکنه..

بنده از تجربه و تخصص خانم دکتر سارا قدیمی تعریف های زیادی شنیده ام امیدوارم که شما هم با مراجعه به ایشان دندان های کودکتان را معالجه کنید

دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی