مووی میکر Movie Maker windows 8 دانلود مووی میکر برای ویندوز 8

دانلود مووی میکر Movie Maker برای ویندوز ۸

دانلود مووی میکر

مووی میکر Movie Maker windows 8 دانلود مووی میکر برای ویندوز ۸ برای آن دسته از کاربران خوب است که هنوز حاضر به کار با هیچ نرم افزار تدوین فیلمی نشده اند و به خود زحمت نصب بارها و بارها ویندوز اکس پی را داده اند به خاطر مووی میکرش :)

دانلود مووی میکر برای ویندوز ۸

یکی از ابزارها و نرم افزارهای جالبی که کاربران زیادی با آن کار کرده اند و در اکثر نسخه های ویندوز پیدا می شود، Windows Movie Maker است. این نرم افزار در ویندوز ۷ به نوعی از دسترس خارج شد و کاربران نتوانستند از آن استفاده کنند. بسیاری از کاربران از این نرم افزار برای ویرایش ساده و حتی ساخت لوح های فشرده برای تصاویر خود بهره می بردند و با ارائه نسخه نهایی ویندوز ۷ شاید بسیاری از کاربران بازهم منتظر این نرم افزار ساده اما کارآمد باشند.

به تازگی نرم افزار Windows Movie Maker برای ویندوز ۸ ارائه شده است که به سادگی نصب و اجرا شده و می توان از تمامی قابلیت های قبلی این نرم افزار بهره برد. این نرم افزار پرقدرت از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و می تواند فیلم های بزرگ را به چند قسمت کوچک تقسیم کند و یا این که با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها یک آلبوم دیجیتالی زیبا طراحی کند.

نرم افزار مووی میکر (Windows Movie Maker) که برای ویندوز ۸ نیز ارائه شده است و از استقبال کاربران بهره مند است، می تواند امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار عبارتند از:

  • سهولت در استفاده از نرم افزار و رابط کاربری آسان
  • شناسایی و پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی ، تصویری و عکس های گوناگون
  • قابلیت ساخت آلبوم های دیجیتالی از تصاویر
  • امکان قسمت قسمت کردن فیلم های بلند و طولانی
  • وجود ده ها طرح آماده برای استفاده آسان کاربران
  • وجود افکت های مختلف برای چرخش و حرکت تصاویر
  • امکان هماهنگی تصاویر با یک موزیک بسته به زمان آن
  • سازگاری کامل با ویندوز ۸ و نسخه های مختلف آن

اگرچه ممکن است چنین فردی پیدا نشود اما افراد بسیاری هستند که خاطرات خوشی را با مووی میکر دارند و می خواهند دوباره آن را بر روی ویندوز ۷ یا ۸ یا ۱۰ خود نصب کرده و ازش استفاده کنند حجم مووی میکری که برای ویندوز ۷ به بالا ارائه شده است برای نسخه ۳۲ بیتی ۹.۰۵ مگابیت و برای نسخه های ۶۴ بیتی ۱۱ مگابیت است که امیدواریم مفید واقع شود.

دانلود مووی میکر برای ویندوز ۸

گفتنی است که نرم افزار ها هیچ گونه تستی نشده اند و منبع دانلود این نرم افزار سایت سافتویر دانلود است.

دانلود نسخه ۳۲ بیتی

حجم ۹.۰۵ مگابیت

دانلود نسخه ۶۴ بیتی

حجم ۱۱ مگابیت

پسورد فایل فشرده در صورت وجود : asre-info.ir

پیشنهاد میشود جهت تدون فیلم ها و عکس های خود از نرم افزار های قوی تر مانند کورل ویدئو و پریمایر و… استفاده کنید..این نرم افزار ممکن است کارایی چندانی نداشته باشد..

..آموزش نصب.. افزوده شده در ۲۵ بهمن ۹۶ حجم ۴.۳ مگابایت