معرفی چند ماشین حساب آنلاین

وب سایت های محاسبات آنلاین ماشین حساب آنلاین

ماشین حساب آنلاین

جمع اعداد به صورت آنلاین و یا ضرب و تقسیم و تفریق اعداد به صورت آنلاین نیاز همه ماست و خیلی وقتا حوصله انجام آن با ماشین حساب و یا گوشی را ندارید اما ممکن است با آشنا شدن با یک سایت جالب برای جمع زدن اعداد این کار رو آنلاین انجام بدید. با عصر اطلاعات همراه باشید.

ماشین حساب آنلاین

با ورود به سایت زیر می توانید هر عدد را در یک خط وارد کنید و حاصل جمع را در طرف دیگر ببینید :

https://onlinenumbertools.com/calculate-number-sum

نکته : برای تفریق کافیست ابتدای هر عدد علامت – بگذارید.

نکته جالب از کاما (ویرگول انگلیسی) هم بین اعداد می توانید استفاده کنید.

ماشین حساب آنلاینماشین حساب آنلاین

محاسبه توان اعداد به صورت آنلاین در یک سایت فارسی

برای محاسبه آنلاین توان هر عددی وارد سایت زیر شوید :

https://kitset.ir/math/exponent-calculator

ماشین حساب آنلاین ایرانی

اگر می خواهید که یک ماشین حساب آنلاین عالی داشته باشید می توانید به سایت با حساب مراجعه کنید در لینک زیر :

https://www.bahesab.ir/calc/calculator/

رندم گیری آنلاین چیست؟

گاهی اوقات مانند اعلام برنده جایزه پست های اینستاگرامی و.. لازم است شما بین چند عدد به صورت تصادفی یکی را انتخاب کنید و رندم گیری به شما کمک می کند.

سایت : https://www.random.org/

و جستجوی عبارت : Random Number در گوگل

ماشین حساب گوگل رو هم که اصلا فراموش نکنید

 

مزایای ماشین حساب آنلاین

ماشین حساب آنلاین اهداف مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آنها، تسریع در محاسبات پیچیده عددی می باشد که این کار باید بدون خطا انجام شود. گاهی ممکن است به ماشین حساب دسترسی نداشته باشیم، در این صورت است که ما به ماشین حساب آنلاین دسترسی پیدا می کنیم.

نکته قابل توجه است است که تنها با شرط دسترسی به اینترنت می‌توانید از ماشین حساب آنلاین برای کار محاسباتی مدنظر خود استفاده نمایید.

برای اجرای روابط و عملیات ریاضی هیچ محدودیتی برای ورود تعداد داده و ارقام وجود ندارد و امکان محاسبات عددی پیچیده و بزرگ برای ماشین حساب آنلاین برقرار است. در بخش نتایج محاسبات، امکان نمایش تا ۱۳ رقم می‌باشد و مابقی با نماد عددی و علمی مثل نماد e در اعداد توان دار وارد می‌شود.

ماشین حساب آنلاین با تمامی مرورگر‌ها سازگار بوده و قابل اجرا می باشد و این یک مزیت کاربردی به حساب می‌آید. ماشین حساب آنلاین بسیار هوشمندانه عمل می کند، به طوریکه در کسری از ثانیه می تواند پاسخ دهد.

در هنگام اجرای عملیات ضرب در این ماشین حساب می‌توانید تنها به جداسازی اعداد با پرانتز بدون استفاده از هیچ علائمی اکتفا کنید و در نهایت نتیجه به درستی قابل اجراست.

برخی از افراد گمان می کنند که استفاده از ماشین حساب آنلاین می تواند حجم زیادی از اینترنت آن ها را هدر دهد. بهتر است بدانید که در بخش کدنویسی و طراحی ماشین حساب آنلاین، شرایطی در نظر گرفته شده که با کمترین حجم مصرفی اینترنت بتوان کار محاسبات را انجام داد.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای ماشین حساب آنلاین، امکان ویرایش سریع و راحت خطای انجام شده در انتخاب گزینه‌ها در روابط ریاضی (اعداد، پرانتز، توابع و… ) در هنگام انجام محاسبات عددی پیچیده می باشد که از این طریق توانسته است نیاز بسیاری از افراد را در این زمینه برطرف سازد.

 

ماشین حساب گوگل چگونه عمل می کند؟

برای آوردن ماشین حساب گوگل لازمه در گوگل عبارت calc را سرچ کنید البته این کلمه مخفف Calculator به معنای ماشین حساب است و لازم نیست کامل آن را وارد کنید چون گوگل میفهمه.

پس از جستجوی عبارت فوق الذکر خواهد دید که پنجره ماشین حساب گوگل باز می شود و شما قادر به انجام محاسبات خود هستید.

ماشین حساب آنلاین خوبیی که داره اینه که دیگه نمیخاد ماشین حساب کنارت باشه سریع میزنی میری توش کارت رو انجام میدی نظر شما چیه؟

ماشین حساب گوگل

البته جالبه بدونید که با وارد کردن عبارت calc در استارت منوی ویندوز هم ماشین حساب ویندوز برای شما باز می شود.