ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11

 ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11

ویندوز 11 آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11

ویندوز ۱۱ کی میاد بلاخره؟ ما که گفتیم میاد البته سه سال قبل در سال ۱۳۹۷ و شاید قبل تر که اخبار انتشار ویندوز ۱۱ در فضای مجازی دست به دست میشد، در این مقاله در خصوص این خبر قدیمی از عصر اطلاعات دوباره حرف میزنیم با شما دوستان.

در آن زمان که ما در عصر اطلاعات از ویندوز ۱۱ صحبت کردیم، انتقادات زیادی از ما شد، اکثرا گفتند خبر کذب هست و این ویندوز نمیاد و مایکروسافت گفته ویندوز جدید نمیدم و…

در آن زمان یعنی همین سال ۹۹ و قبل  تر ما در جواب مشتریان گفتیم ویندوز ۱۱ خواهد آمد و دو دلیل مهم داشتیم :

دلایل انتشار ویندوز ۱۱ :

۱- تازه سازی : اگر شما محصول جدیدی برای عرضه به بازار ندارید خوب مشتری هم کم کم شما را فراموش خواهد کرد.

۲- رقابت : اگر می خواهید یک قدم از رقبا جلوتر باشید، یه محصول جدید به بازار عرضه کنید، یا در مقابل محصولات جدید رقباتون کاری بکنید (همانطور که در این سال ها سامسونگ و آیفون با هم رقابت داشتند مایکروسافت ویندوز هم با اپل مکینتاش رقابت داشته..)

ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود فیلم هایی از محیط Microsoft Windows 11 را در این مطلب خواهید دید.

دانلود تیزر ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز Microsoft Windows 11

بیل گیتس مایکروسافت ویندوز 10 11

قبل از اینکه بخواهیم شما را با ویندوز ۱۱ و تاریخ انتشار آن آشنا کنیم لازم است تاریخچه ای از فعالیت های حدود ۳۰ ساله مایکروسافت بگوییم و آن را با هم مرور کنیم

تاریخچه مایکروسافت ویندوز 11 آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11 داس

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید تاریخچه فعالیت مایکروسافت برمیگرد به حدود ۳۷ سال پیش، با اولین نسخه داس در سال ۱۹۸۱ مایکروسافت به عرصه کامپیوتر ها جان بخشید و این روند پیشرفت رو با عقد قرارداد با ادارات و بانک ها به خوبی طی کرد و روز به روز پیشرفت بیشتری کرد تا اینکه در سال ۱۹۸۵ ویندوز ۱ را انتشار داد که طبیعتا ما ندیدم بعد در ادامه کار خود نیز به صورت زیر روند توسعه این سیستم مدیرتی یا همان سیستم عامل را ادامه داد تا اینکه به اینجا رسید که قصد انتشارویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۰ دارد..

تاریخچه ویندوز سیستم عامل مایکروسافت

خوب با توجه به تصویر فوق دیگر نیازی نیست که بگوییم که مایکروسافت به صورت متوسط هر ۵ سال یکبار یه نسخه سیستم عامل جدید را ارائه داده است تاکنون و ویندوز ۱۱ نیز با اختلاف ۵ یا ۶ ساله از ویندوز ۱۰ امیدواریم که منتشر شود.

فیلم هایی از ویندوز ۱۱ را در قالب چند سوال و نکته ببینید :


۱- چرا ویندوز ۱۱ بهبود یافته ویندوز ۱۰ است؟



۲- تاریخ انتشار نهایی ویندوز ۱۱ مایکروسافت چه موقع است؟



 ۳- محیط ویندوز ۱۱ چه شکلی است و چه تغییرات ساختاری ویندوز ۱۱ نسبت به ویندوز ۱۰ و بقیه ویندوز ها داشته است؟



بنا به گفته های موجود در فیلم های فوق ویندوز ۱۱ مایکروسافت بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی خواهد بود و حتی ساختار آیکون های آن تغییر پیدا کرده و کاربری آن بسیار ساده تر شده است، امیدواریم که تا آن موقع دلار به دونه ای ۱۰۰ هزار تومن نرسه که بتونیم ضمن ارتقاء کامپیوتر و لپتاپامون از این نسخه ارتقا یافته نیز لذت ببریم :)

مطالبی که در بالا خواندید مقاله قدیم ما در این خصوص بود.

زومیت اشاره میکند :

مایکروسافت عادت دارد اسامی کاملا غیر منتظره‌ای برای محصولات خود انتخاب کند. با نگاه به تاریخچه نام‌گذاری‌هایی چون ایکس باکس سری ایکس، ویندوز لایو یا وان‌درایو می‌توان نتیجه گرفت در اکثر مواقع ممکن است با نامی رو‌به‌رو شویم که اصلا انتظارش را نداشتیم؛ از این رو، بسیاری از ناظران و صاحب‌نظران دنیای فناوری انتخاب نام‌هایی چون ویندوز وان، ویندوز ۳۶۵ یا حتی سان ولی (Sun Valley) برای نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت را چندان دور از انتظار نمی‌دانستند.

ویژگی های جدید ویندوز ۱۱
پس از افشای فایل نصب و تصاویر اولین نسخه‌ آزمایشی ویندوز ۱۱، بسیاری از کاربران متوجه شباهت ظاهری این نسخه و ویندوز ۱۰ ایکس، یا به‌طور دقیق‌تر پروژه سان ولی (Sun Valley) شدند. سان ولی که ابتدا برای سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰X درنظر گرفته شده بود، به‌عنوان پروژه‌ای برای بازطراحی ظاهر ویندوز معرفی شد، نه در حد اسمی برای به‌روزرسانی سیستم‌ عامل.

پست مایکروسافت در وبلاگش برای اعلام به‌روزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ نیز به این شایعات دامن زد. در این پست، مایکروسافت اشاره کرد برخی از ویژگی‌های سیستم‌ عامل منحل شده ۱۰X را به «سایر قسمت‌های ویندوز» منتقل خواهد کرد. ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) قرار بود تحت پروژه سان ولی، ظاهر ویندوز را مانند سیستم‌عامل‌هایی چون مک و کروم و آیپد مدرن و نوآورانه کند، اما عرضه‌ی آن به‌خاطر همه‌گیری کرونا به تأخیر افتاد و بعد به‌طور کامل منحل شد.