چند دلیل ساده برای خرید اپل TV 4K

چند دلیل ساده برای خرید اپل TV 4K

چند دلیل ساده برای خرید اپل TV 4K

پس از معرفی اپل TV 4K توسط کمپانی اپل، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلاً چه دلیل مهمی برای خرید اپل TV 4K وجود دارد یا اینکه اصلاً نیازی به خرید آن داریم، ما امروز اینجا هستیم تا به این سوال شما با چند دلیل ساده پاسخ دهیم، با ما همراه باشید.

اگر کسی چند سال پیش این سوال را می پرسید قطعاً از دلایل و ضرورت های مهم خرید اپل TV برای تماشای برنامه نتفلیکس و آیتونز سخن می‌ گفتیم اما اکنون با وجود برنامه های استریم و تلویزیون های هوشمند دیگر مانند گذشته نیاز و ضرورت آنچنانی برای خرید اپل TV وجود ندارد، با اینحال ما اینجا چند دلیل مهمی که هنوز هم خرید اپل TV را به یک کالای ضروری و ارزشمند تبدیل می کند برایتان بازگو خواهیم کرد.

۱- برنامه اپل فیتنس پلاس

شاید با خودتان بگویید که این برنامه به راحتی در آیفون و آیپد قابل استفاده است، حق با شماست اما بهتر است بدانید تماشای حرکات ورزشی مختلف بر روی یک صفحه نمایش بزرگ آن هم با جزئیات فوق العاده به مراتب بهتر از تماشا کردن آن روی صفحه نمایش های کوچک آیپد و آیفون خواهد بود. ضمناً برای خرید اپل آیدی معتبر با ارزان ترین قیمت و با بالاترین کیفیت می‌توانید به وبسایت آیدی تاپ (idtop.ir)، معتبرترین مرجع فروش اپل ایدی مراجعه فرمائید.

۲- اپل آرکید

سرویس اپل آرکید یک کلسیون بی نظیر از ۲۰۰ بازی جذاب است که به صورت اختصاصی بر روی اپل TV عرضه می شود و هیچ تلویزیون هوشمند دیگری قادر به اجرای آن نخواهد بود. این سرویس ۵ دلاری (ماهانه) تجربه بینظیری از بازی های بسیار فوق العاده مانند Fantasian را در اختیارتان قرار می دهد.

سرویس اپل آرکید چیست؟

 

۳- جفت سازی با هوم پاد

هوم پادها به راحتی با اپل TV جفت سازی می شوند و تجربه یک صدای استریو با کیفیت را در اختیارتان می گذارند، در کنار این موضوع فناوری eARC موجود در اپل TV 4K به شما این اجازه را می دهد تا هر تلویزیونی با پورت eARC را به آن متصل کرده و صداهای دریافتی را از اسپیکرهای هوم پاد دریافت کنید.

۴- ویدیو‌های Homekit

اتصال دوربین های امنیتی از طریق برنامه Homekit به اپل TV قطعاً یکی از بهترین ویژگی های این گجت هوشمند محسوب می شود، اپل TV قادر است از طریق دستیار صوتی سیری دستوراتی خاص مانند نشان دادن تصویر فقط از طریق یک دوربین را نیز اجرایی کند که این موضوع جذابیت استفاده از اپل TV را دوچندان خواهد کرد.

۵- ریموت کنترل سیری

هرچند ریموت های اولیه سیری مورد توجه کاربران قرار نگرفت اما کنترل های نسل جدید امکانات و قابلیت های جذابی چون پد لمسی و دکمه پاور (دکمه پاور حذف شده بود) را در اختیارتان قرار می دهند تا در کنار پشتیبانی از دستیار صوتی سیری تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغال بیاورد.

۶- یکپارچه سازی برنامه های جهانی

همانطور که می دانید برنامه های مختلفی روی اپل TV وجود دارد اما نکته مثبت داستان در این باره این است که تمامی آنها و حتی بیشتر بازی ها نیز با اپل TV یکپارچه شده اند، این موضوع بدین معناست که سیستم عامل tvOS تجربه مشابهی مانند iOS را در اختیارتان قرار می دهد.