استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

شیوه استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر و مرورگرهای اینترنتی را یاد بگیرید

اینستاگرام در کامپیوتر و ویندوز به چند طریق قابل دسترسی است. شما با استفاده از اپلیکیشن Instagram در ویندوز ۱۰، استفاده از شبیه ساز، نرم افزارهای غیر رسمی و نسخه وب می‌توانید به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. با ما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی  به شمار می‌رود. شاید برای شما سوال باشد که آیا می‌توان اینستاگرام را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود هم نصب و از تمام ویژگی‌های آن استفاده کرد؟

در جواب باید گفت که بله، این عمل امکان پذیر است. لازم است بدانید که شما همواره می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی اینستاگرام از طریق مرورگر کامپیوتر به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنید اما روش استفاده از اینستاگرام به هیچ عنوان قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالب و مورد نیاز را در اختیارتان قرار نمی‌دهد و تنها یک رابط ساده مابین کاربر و اینستاگرام است.

 

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

برای استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر شخصی چند راه وجود دارد:

۱.  برای ویندوز ۱۰ می توانید اپلیکیشن اینستاگرام ار از استور مایکروسافت دریافت و از آن جا بر روی دکمه آبی رنگ “Get” کلیک کنید. بعد از این کار منتظر بمانید تا برنامه به صورت کامل از استور دانلود و به صورت خودکار نصب گردد. پس از نصب برنامه از طریق منوی استارت در بخش “Recently Added” می‌توانید به اپ اینستاگرام که تازه نصب شده، دسترسی داشته باشید. با کلیک بر روی آن برنامه را اجرا کنید.  در این مرحله اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کرده و بر روی “Log In” (در صورتی که از قبل حساب کاربری دارید) کلیک نمایید تا وارد پروفایل خود شوید. در غیر این صورت باید ثبت نام کنید.

۲. برای ویندوز ۸.۱ میتوانید از اپلیکیشن Miligram استفاده کنید.

۳. برای استفاده از اینستاگرام روی ویندوز ۷ و Xp می توانید از برنامه Pixsta استفاده کنید.

متاسفانه اینستاگرام در کامپیوتر با اپ مخصوص ویندوز هم محدودیت‌های مختلفی دارد و شاید برای بسیاری از کاربران این محدودیت‌ها مشکل ساز باشد. در این نسخه از اینستاگرام کاربر نمی‌تواند پست جدیدی آپلود کند. در واقع آن آیکون + که در نسخه موبایل برای ایجاد پست دیده بودید، در این اپ وجود ندارد. بنابراین، در صورتی که می‌خواهید توسط اینستاگرام در کامپیوتر، پست جدیدی را قرار دهید، می‌بایست دست به دامن ترفند‌ها و روش‌های مختلف برای این کار شوید.

دو قابلیتی که در اپ ویندوزی اینستاگرام وجود داشته و در نسخه تحت وب پیدا نمی‌شود، گذاشتن استوری و دسترسی به دایرکت است. برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر به صورت تحت وب، کاربر تنها می‌تواند استوری‌ها را تماشا کند. اما توسط اپ اینستاگرام برای ویندوز، این اجازه به کاربر داده شده تا علاوه بر تماشای استوری‌ها، بتواند استوری جدید هم منتشر کند. هم چنین با قابلیت دایرکت در این نسخه،ارسال پیام برای کاربران دیگر از این بخش قابل دسترس است.

استفاده از اپلیکیشن مرورگر Webstargam

برنامه Webstagram یک اپلیکیشن مبتنی بر مرورگر است که با استفاده از آن می‌توانید قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار داشته باشید. با استفاده از این برنامه می‌توانید تقریبا به تمام قابلیت‌های اصلی اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنید اما متاسفانه مانند برنامه Instagrille امکان آپلود و ارسال پست توسط Webstagram وجود ندارد. با این وجود برنامه مرورگر نامبرده شده یکی از بهترین ابزارهایی محسوب می‌شود که از طریق آن می‌توانید نسبت به استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر اقدام کنید.

استفاده از اپلیکیشن Webbygram

اپلیکیشن Webbygram هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به اغلب قابلیت‌های اصلی اینستاگرام از طریق کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه در اصل یک اپلیکین تحت وب است و سعی شده که رابط کاربری آن مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شود.

استفاده از افزونه Instagram for Chrome مرورگر کروم

افزونه Instagram for Chrome یک افزونه بسیار سبک برای مرورگر کروم می‌باشد که براحتی می‌توانید یک نسخه سبک از اینستاگرام را بر روی مرورگر کروم نصب نمایید. این افزونه قابلیت‌های پایه اینستاگرام از قبیل مشاهده پست‌ها، لایک و آنلایک کردن پست‌ها، فالو و آنفالو کردن افراد مختلف را دارا می‌باشد. برای نصب این افزونه کافی است بر روی این قسمت کلیک کرده و بر روی Add to Chrome بزنید تا افزونه نصب شود.

 

بااین کلیپ بدون استفاده از برنامه های حجیم به راحتی از اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده کنید و این شبکه اجتماعی جهانی راتجربه کنید.

 

آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

دانلود اینستاگرام رسمی ویندوز ۱۰ برای استفاده مستقیم از اینستاگرام در ویندوز ۱۰ و احتمالا ۸ و ۸.۱

 

منبع:

click.ir