قالب های تجاری وردپرس

معرفی قالب های تجاری وردپرس

قالب های تجاری وردپرس

یک قالب وردپرس شرکتی که فوق العاده بی نظیر هست و ما این قالب شرکتی را برای مدیران سایت هایی که می خواهند حرفه ای و تک باشند پیشنهاد می کنیم برای اشنایی با امکانات بی نظیر این قالب ها با عصراطلاعات همراه باشید.

انواع قالب های تجاری وردپرس

قالب تجاری Hueman

این قالب علاوه بر این که به عنوان قالب تجای معرفی شده،یک قالب چند منظوره وردپرس هم محسوب میشه.قالبی که از جهات مختلف می تواند شخصی سازی شود دارای کنترل پنل ساده ای هم هست.آپشن های شما برای انتخاب نوع قالب متفاوت است.این قالب می تواند به صورت قالب تک صفحه ای،دو ستون و سه ستون ایجاد شود و کاملا منعطف است.در منوی این قالب دو بخش به عنوان اعلانات در نظر گرفته شده و همچنین آیکن شبکه های اجتماعی هم برای تم ایجاد شده در نسخ جدید که می توانید با درج شناسه شبکه های اجتماعی شما آنهارو به نمایش بذارید.در تصویر زیر نمایی از این قالب را می بینید.

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

قالب تجاری Zerif Lite

این قالب با وجود قابلیت جلوه ی پارلاکس،می تواند زمینه ای تمام صفحه رو براتون ایجاد کند.به این شکل که تصویر انتخابی شما به صورت زمینه در صفححات اصلی سایت نمایش داده می شود.ضمنا با این قالب می توانید پورتفولیو و نمونه کار جامعی ام از فعالیت خودتون ایجاد کنید.قبلا درباره ی ایجاد پروتفولیو در وردپرس صحبت کردیم.

قالب شرکتی Colorway 

یکی از ساده ترین قالب های شرکتی  وردپرس،این قالبه.لایه بندی های مختلف و متنوع در این قالب برای صفحه ی اصلی،و امکانات ساده ای برای شخصی سازی از مزیت های این قالبه.اما نکته ای که در این قالب جالب توجه است و باعث شد اونو برای مقاله ی امروز انتخاب کنم،امکان استفاده از این قالب بدون هیچ تغییری و دقیقا مشابه دموی اونه.اگه توجه کرده باشید اغلب قالب های وردپرسی که ارائه میشن،به ویژه قالب های رایگان موجود در سایت اصلی وردپرس،بعد از نصب هیچ تشابهی با قالبی که در پیش نمایش و یا تصاویر اون دیدیم ندارن!اما این قالب همچون قالب های غیررایگان وردپرس،می تونید با استفاده از دموی موجود،سریعا اون رو درون ریزی کنید و صفحه اصلی رو مشابه با دموی قالب ببینید.

قالب تجاری Pinnacle

یک قالب کاملا ریسپانسیو برای اهداف تجاری شما این قالبه.یک سری از جلوه ها در این قالب وجود داره که می تونید برای داشتن یک سایت خاص و ویژه از اونا استفاده کنید.به عنوان مثال امکان بهره گیری از ووکامرس برای افزودن یک فروشگاه به سایتتون از جمله ی این قابلیت هاست.

قالب تجاری Spacious 

یکی از قالب های فول ریسپانسیو وردپرس که با اسلایدر زیبایی در صفحه ی اصلی،و ۵ ابزارک اختصای ویژه برای سایت های تجای ارائه داده میشود،قالب Spacious  هست.برای زمینه ی قالب می توانید بین دو رنگ روشن تر و تیره تر موجود در آپشن های قالب ،یکی را انتخاب کنید.در تمامی دستگاه ها ریسپانسیوه و می توانید با اطمینان سایتتون رو در دستگاه های مختلف مشاهده کنید.

قالب تجاریFull Frame

همانطور که از نام این قالب پیداست،این قالب،یک قالب تمام عرضه که خاص خاص سایت های تجاری طراحی شده است.در این قالب می توانید اسلایدر های زیبا،ویجت و ابزارک ها رو استفاده کنید.

قالب چندمنظوره Enlightenment

این قالب علاوه بر استفاده به عنوان قالب تجاری وردپرس،یک قالب چندمنظورست و در تمامی دستگاه ها قابل اجراست

قالب تجاری SinglePage

یکی از قالب های ریسپانسیو برای سایت های تجاری این قالب که دارای ۴ بخش از پیش طراحی شده برای homepage سایت شماست.هر کدوم از این بخش هارو که به دلخواه انتخاب کنید، می تونید از یک عکس به عنوان پس زمینه ی پارالاکس و تمام عرض استفاده کنید.برای راه اندازی سایت های تجاری ساده و نوپا،این قالب بهترین گزینست.

قالب چندمنظوره Goran 

این قالب در چایگاه خودش،یک قالب شیک و ریسپانسیو وردپرس محسوب میشه.برای سفارشی سازی هیدر،فوتر،اسلایدر و رنگ های موجود در این قالب همچنین آپشن های زیادی وجود داره.

قالب تجاری Customizr 

امکان استفاده از ۱۷ نمایش مختلف درون ریزی شده برای صفحه اصلی،آپلود لوگوی دلخواه،استفاده از فاوآیکن دلخواه،اسلایدر ساز کاملا ریسپانسیو از امکانات این قالبه.این پوسته با استفاده از HTML5 و CSS3

طراحی شده که باعث شده برای وبلاگ ها،کارهای تجاری کوچک و نمونه کار مناسب باشد.

قالب تجاری Tonic

یکی از قالب های وردپرس برای سایت های گروهی و با اهداف تجاری این قالب است.تقریبا تمامی بخش های این قالب به صورت منظم و کاملا مناسب در انواع دستگاه ها با سایز های مختلف نشان داده میشود.برای این قالب بخشی به عنوان theme customizer وجود داره که می توانید بخش های مختلف قالب رو در این تم سفارشی سازی کنید و برای بعد از ست کردن تنظیمات،پیش نمایشی از قالب را مشاهده کنید.

قالب شرکتی BizFlare

یکی از بهترین قالب تجاری وردپرس با امکانات کامل ولی رایگان قالب BizFlare هست.این قالب دارای دو بخش ویژه برای لوگوی سایته.۳ نقطه برای ابزارک های سایت و…

برای سایت های شرکتی و معرفی نمونه کارها بهترین گزینه این قالبه.

قالب شرکتی Invert Lite

این قالب با قابلیت نصب و راه اندازی آسان،یکی از پوسته های فول ریسپانسیو وردپرس است.بخش هایی برای فاوآیکن،لوگوی اختصاصی سایت،بخش سفارشی سازی مشخص و ..از ویژگی های این قالب است.این قالب دارای سئو خوب و کد نویسی بهینه می باشد.

قالب تجاری Advantage

یکی از قالب های اختصاصی برای سایت های تجاری و رایگان وردپرس،قالب Advantage هست.۲ آپشن برای منوی سایت،۱۵ ابزارک اختصاصی،قابلیت ۱،۲ یا ۳ ستونه بودن و…از ویژگی های این پوسته است.از Advantage برای نمایش نمونه کارها،محصولات و خدمات خود استفاده کنید.