پرواز رتبه سایت در الکسا

پرواز رتبه سایت در الکسا

پرواز رتبه سایت در الکسا

رتبه سایت در الکسا و کسب رتبه بهتر، دغدقه اصلی هر وب سایتی است شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود در کادری که با هر صفحه عصر اینفو لود می شود عضو خبرنامه ما شده و آموزش های ویژه ما را دریافت کنید که به شما کمک می کند تا به سرعت به رتبه مورد نظرتان در الکسا برسید

رتبه سایت در الکسا

رتبه سایت یا بهتره بگیم جایگاه سایت در اکسا یا گوگل مستلزم چندین و چند نکته و تکنیک وابسته به یکدیگر است که در این مطلب تا جایی که بتونیم به آنها می پردازیم…

 

خدمات اصلی عصر اطلاعات به کاربران چیست؟؟

کاهش رتبه الکسا

آموزش سئو وردپرس

خدمات سئو

بک لینک

 

رتبه سایت در گوگل بلاشک با استفاده از سئو و مارکوف بدست می آید…

و توسط همین دو علم هم بهبود پیدا می کند اما چیزی که مهم است این است که لزوما سایت هایی که در چند یا چندین کلمه کلیدی رتبه خوبی دارند رتبه خوبی هم در الکسا نباید داشته باشند.

رتبه سایت در الکسا زمانی بهبود پیدا خواهد کرد که شما کاربر های بیشتری رو روزانه روانه سایت خود کنید. که حالا این روانه کردن کاربر و ترافیک به سایت با چند روش امکان پذیر است که ساده ترین آنها تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که آن هم در شرطی بازخورد مناسب را برایتان دارد که شما دوستان و دنبال کنندگان زیادی را در شبکه اجتماعی خود داشته باشید.

داشتن بک لینک ایرانی عالی در یک یا چند وب سایت پر بازدید می تواند به شما کمک کند، اگر سوالی در این خصوص دارید با ما ارتباط بگیرید.

رتبه سایت در الکسا

رتبه سایت شما در الکسا می تواند به سادگی رتبه خودتون را کاهش بدید و به همان سادگی هم رتبه سایت در الکسا از دست میرود اگر ترافیکی که سایت چند مدتی است روزانه دارد یک دفعه از بین برود.

رتبه سایت خود را با فرمول زیر می توانید به سادگی و ادامه دار بهبود ببخشید چه در الکسا و چه در گوگل :

مطلب گذاری روزانه به صورت منظم در ساعت مشخص

گذاشتن لینک مطالب در فیس بوک تویتر پلاس لیندکد این و پین ترست و… خصوصا فیسنما

بولد کردن کلمات کلیدی

و….

شما می توانید آموزش سئو را در سایت سئو ۶ مطالعه نمایید.

منبع : سئو ۶