آموزش جامع وب سایت الکسا

آموزش جامع وب سایت الکسا

آموزش جامع وب سایت الکسا و نحوه ثبت سایت در الکسا و استفاده از امکانات آن را مدتی بود که قصد داشتیم برای شما عزیزان آماده کنیم تا اینکه در فرصت کوتاهی که پیش آمد آموزش مختصری از نحوه ثبت سایت در الکسا و سایر امکانات آن که حدود ۱۸ دقیقه است را ظبط کردیم و برای شما آن را در سئو ۶ قرار دادیم..

آموزش ثبت سایت در الکسا

آموزش جامع وب سایت الکسا را در انتها قرار خواهیم داد.

کار الکسا چگونه است؟ 

الکسا به آی پی های ایرانی اجازه ثبتنام رو نمیده و برای ورود و ثبتنام در الکسا باید شما از طریق یک پروکسی یا وی پی ان وارد بخش ثبتنام الکسا بشید که برای این کار ما در فیلم آموزشی خود از browsec مخصوص مرورگر کروم استفاده کرده ایم و خوب شما می توانید از هر روش دیگه ای هم استفاده کنید.

پس از اینکه با آی پی ایی غیر از ایران وارد بخش ثبت نام الکسا شدید و مشخصات و ایمیل خود را وارد کردید یک لینک به ایمیل شما ارسال خواهد شد که می توانید با کلیلک بر روی آن اکانت الکسای خود را فعال کنید

دانلود فیلم کیفیت پایین :

دانلود آموزش جامع وب سایت الکسا و نحوه ثبت سایت در الکسا

حجم فیلم : ۳۲.۲ مگابیت

مدت زمان فیلم : ۱۸ دقیقه و ۴۲ ثانیه

پسورد در صورت وجود : seo6.ir

دانلود فیلم کیفیت بالا به زودی

توجه :

آیا می توان به فیلم آموزش جامع وب سایت الکسا دسترسی داشت؟

فیلم ظبط شده اولین فیلم آموزشی با جزئیات ریز کاربردی از الکساست که پس از دیدن آن می توانید با دیدن مطالب زیر دانسته های خود را از الکسا به شدت افزایش دهید.

بانس ریت سایت چیست

کاهش رتبه الکسا

البته آموزشی های بیشتر هم به زودی افزوده خواهد شد اما به جرات می توان گفت آنچه لازم دارید در این فیلم موجود است و خوب با وجود صدای ضعیف فیلم ظبط شده نتوانستیم از این کامل تر توضیح بدیم و دوباره یه فیلم دیگه ظبط کنیم پس به بزرگواری خودتان ببخشید :)

خدمات اصلی عصر اطلاعات به کاربران چیست؟؟

کاهش رتبه الکسا

آموزش سئو وردپرس

خدمات سئو

بک لینک

منبع : سئو ۶