افترافکت برای اینستاگرام مفید است ؟

افترافکت برای اینستاگرام مفید است ؟

افترافکت برای اینستاگرام مفید است ؟

مفید بودن افترافکت دراینستاگرام ،احتمالا بعضی ازشما کاربران ازبرنامه افتر افکت استفاده کرده اید یا در اینستاگرام خود از برنامه افترافکت استفاده کرده باشید ولی دوست دارید ازافتر افکت بیشتر بدانید دراین مطلب میخواهیم بگویم افتر افکت چیست و می تواند نیاز شما را دراینستاگرام براورده سازد درادامه مطلب با سایت ماعصر اطلاعات همراه باشید.

افترافکت چیست؟ 

افترافکت،یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه های ایجاد شده و توسعه یافته توسط شرکت ادوبی است که  برای ایجاد جلوه های بصری زیبا و حرکت های گرافیکی دو بعدی استفاده کرد.

البته با وجود اینشات و امکان دانلود فونت برای اینشات دیگه نیازی به استفاده از خیلی برنامه ها نیست.

افترافکت یکی از قدرتمندترین برنامه های تاریخ در زمینه خلاقیت است این برنامه اولین بار درسال ۱۹۹۳ در دو نسخه منتشر شد که امکان کامپوزیت کردن چند لایه ویدئو به کاربران می داد درسال ۲۰۱۹ برنده جایزه اسکار برای موفقیت در دستاورد علمی و فنی شد این برنامه درسینما کلید ویرایش بود که در تولید جلوه های بصری حرکت های گرافیکی و سه بعدی سازی استفاده می شود افترافکت دو کاربرد مهم که تحول بزرگ دردنیای ویرایش بوجود آورده ،انیمیشن و جلوه های ویژه می باشد.

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

افترافکت دراینستاگرام،کارهای که می توانیم باافترافکت در اینستاگرام انجام بدهیم عنوان را برای یک فیلم یا فیلم  پسازیم و انیمیشن ها یا شخصیت های کارتونی دو بعدی ایجاد کنید و ساخت فیلم رندر سه بعدی کمپوست را ایجاد کنید.اغلب صفحات تجاری موجود در اینستاگرام، از پروژه افتر افکت اینستاگرام برای ایجاد انیمیشن در رویدادهای هفتگی خود استفاده می کنند.باید بدانیم که مخاطبان با دنبال کردن اینستاگرام ممکن توسط استوری های زیادی روبرو شوند. هدف ما از استوری در اینستاگرام، حفظ بازار و افزایش آگاهی و تعامل بیشتر با مخاطبان است.

با استفاده از نرم افزار افتر افکت گزینه های بسیاری برای متحرک سازی انیمیشن ها  وجود دارد. به طوری که هر انیمیشن را می توان به طور خاص و برای یک داستان طراحی کرد.

نکاتی که برای استفاده از افتر افکت در اینستاگرام باید توجه داشته باشیم اینکه در اول خوانایی، پروژه افتر افکت اینستاگرام، باید به خوانایی و وضوح پیام شما کمک کند. توجه داشته باشید که هدف اصلی این امر آگاهی دادن به مخاطبان است. اگر انیمیشن های شما بسیار مهیج و زیبا باشند اما مخاطبان نتوانند پیام اصلی شما را بفهمند متاسفانه شما موفق نشده اید. و نکته بعد سادگی، برای حفظ وضوح و خوانایی در پروژه افتر افکت اینستاگرام، لازم است تا تعادل بین جلوه های ویژه و وضوح پیام رعایت شود. و موسیقی که توجه به موسیقی بسیار مهم است؛ به طوری که هر انیمیشن طراحی شده، با موسیقی استوری هماهنگ باشد و از طرفی این آهنگ باید باداستان، مخاطبان و هدف ما همخوانی باشد.

مفید بودن استفاده از پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام

با وجود استوری های اینستاگرام دیگر محدودیت معنایی ندارد و بازاریابان شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرند که چگونه بااستوری های اینستاگرام مواجه شوند استوری های اینستاگرام در داخل برنامه اینستاگرام قرار دارد و همین امر باعث شده تا آن ها برای بسیاری از اشخاص محبوب باشد. و اینکه افتر افکت اینستاگرام می تواند دست شما را برای به اشتراک گذاشتن مطالب و فیلم های آموزشی و مفرح بازکند و ازمحبوبیت زیادی برخوردار است.طبق آماری که ازاینستاگرام بدست اوردیم
بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال وجود دارد که سن بیشتر آن ها زیر ۳۵ سال می باشند. بسیاری از کاربران، برای تحقیقات بازار از اینستاگرام استفاده می کنند و از بین ۱۰۰ برند برتر دنیا، ۹۰ برند، صفحه اینستاگرام دارند.
آمارهای نشان دهنده اینست که شبکه های اجتماعی که با عکس و فیلم غنی شده اند، در میان کاربران از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. وقتی مخاطبان خود را بهتر بشناسید می توانید محتوای ارزشمندی را برایشان تولید کنید. شما می توانید پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام را به علایق شخصی مشتریان نزدیک تر کنید بطوری که این کار منجر به فروش محصولات و کسب سود کسب و کار شما شود.
ارتباط مستقیم با مخاطبان، به شما امکان می دهد تا مشکلات را به آسانی حل کنید. شما می توانید به صورت شخصی به آنها رسیدگی کنید و ببینید چه گروه افرادی به پست های شما واکنش مثبت یا منفی نشان می دهند.
با استفاده از افتر افکت اینستاگرام می توانید بر روی تبلیغ کسب و کار خود تمرکز کنید و حتی محصولات و خدمات سازمان دیگری (در ازای دریافت پول یا تبلیغات) را تبلیغ کنید.
در بازاریابی بوسیله افتر افکت اینستاگرام می توانید عملکرد و توانایی خود را ارزیابی کنید.هر وقت یک کمپین بازاریابی را سرپرستی می کنید، دقت کنید که عملکرد باید چه طور مورد ارزیابی قرار گرفته شود. سیستم عامل اینستاگرام، امکان پیگیری کمپین های بازاریابی را برایتان آسان می کند. تاحدی که کمک می کند ببینید که آیا تلاش های شما، نتایج ارزشمندی را به دنبال دارد یا ندارد.