NTLDR IS Missing ارور چیست و چگونه درستش کنیم

تعمیر ارور NTLDR IS Missing

دانلود قالب وردپرس ، قالب وردپرس بهینه سازی شده ، قالب وردپرس عصر اطلاعات ، قالب وردپرس عصر ایست ، آموزش طراحی وب سایت ، آموزش سئو سایت ،  تعمیر ارور NTLDR IS Missing

در اینجا فیلم آموزشی را برای شما قرار دادیم که به وسیله آن شما خواهید توانست ویندوز معیوب خود را که بالا هم نمیاد رو دوباره تعمیر کنید و آن رو لود کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ویندوز اکس پی تان اروری مبنی بر ntldr is missing میدهد و بالا نمی آید.

 تعمیر ارور NTLDR IS Missing

اتفاقی که بررای رایانه شما افتاده است این است که:

دو فایل با پسوند com با نام های NTLDR , ntdetect از رایانه شما حذف شده است

برای برطرف سازی این مشکل همانگونه که در فیلم میبینید باید پس از بوت شدن توسط دیسک ویندوز به کونسول ریکاوری ویندوز بروید و از آنجا توسط دیسک ویندوز xp این فایل ها را مجدد به درایو ویندوز انتقال دهید. لازم به ذکر است که کونسول ریکاوری با فشردن کلید R در پنجره اول نصب ویندوز قابل دسترس است.

اهمیت این آموزشی زمانی مشخص میشود که شما بخواهید برای نصب یک ویندوز ۳۰ دقیقه زمان بگذارید و تازه بعد از آن بخواهید نرم افزارهای موجود را نصب کنید اگر باز هم آن ها را موجود داشته باشید. اما با انجام این کار شما تنها چیزی حدود ۱۰ دقیقه زمان برای تعمیر ویندوز صرف کرده اید.

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

NTLDR IS Missing

حجم ۲.۳۸ مگابیت

مشاهده فیلم به صورت آنلاین

شما در دسته آموزش های ده دقیقه ای آموزش هایی را خواهید دید که ده دقیقه یا کمتر از ده دقیقه خواهند بود. این آموزش ها سعی می شود کاربردی ترین آموزش های دنیای رایانه باشد. شما میتوانید با پیشنهاد آموزشی مورد نظر ما را در آموزشی مجازی که چند سال است آن را شروع کرده ایم یاری کنید.

تعمیر ارور NTLDR IS Missing  تعمیر ارور NTLDR IS Missing  تعمیر ارور NTLDR IS Missing

NTLDR IS Missing NTLDR IS Missing NTLDR IS Missing NTLDR IS Missing NTLDR IS Missing