عکاسی از گردباد

عکاسی از گردباد

عکاسی از گردباد

 

هنر عکاسی یکی از بهترین، لذت بخش ترین و در بعضی مواقع خطرناک ترین هنر محسوب میشود. زمانی که یک گردباد سهمگین به سرعت به سمت شما می آید شما چه میکنید؟ مسلما فرار رو به قرار ترجیح می دهید اما برخی عکاسان فوق حرفه ای می ایستند و گردباد را به سخره میگیرند و با او عکس یادگاری میگیرند در ادامه با ”جیم رید” و عکس های فوق العاده اش بیشتر آشنا میشویم.

جیم رید (jim reed)  یک عکاس، فیلمساز و نویسنده مشهور و برنده جایزه بین المللی است که برای تصاویرش از آب و هوای شدید شناخته شده است. در سال ۱۹۹۱، او یک پروژه ۳۰ ساله را برای ثبت تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر ایالات متحده آغاز کرد. تا سال ۲۰۱۷ جیم ۲۶ سال متوالی عکاسی از آب و هوای شدید، از جمله گردباد، حباب، سیل، خشکسالی و ۱۹ طوفان، از جمله کاترینا را در کارنامه ی درخشان خود دارد.

انواع گردباد ،انواع گردباد ، گردباد وحشتناک

جیم رد . عکاس حرفه ای

او نویسنده کتاب عکسهای تحسین شده “Storm Chaser: یک سفر عکاس” است.جیم در بسیاری از برنامه های آب و هوایی تلویزیون و ویژه، از جمله کانال آب و هوا، کانال دیسکاوری، و اپرا برجسته شده است و جوایز زیادی را برای کار خود از جمله هنر ارتباطی، عکاسی آمریکایی، نقاشی عکس و Prix De La عکس پاریس گرفته است.

عکاسی از گردباد

جیم در آلبانی متولد شد، و سپس برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و مدرک هنرهای خلاقانه را از دانشگاه جنوبی کالیفرنیا در لس آنجلس دریافت کرد. او نخستین رویداد شدید آب و هوایی خود را در سن ۱۶ سالگی ثبت کرده است. اگرچه او در دوران حرفه خود از نوشتن به عکاسی منتقل شده است، او همچنان یک مستند اختصاصی باقی می ماند و معتقد است که بینش روزنامه نگاری او در پروژه های عکاسی او کمک می کند.

در ادامه چند اثر از او را میبینیم.

۱.عکاسی از گردباد

انواع گردباد، عکاسی از طبیعت ، گردباد وحشتناک

۲.عکاسی از گردباد

عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت

۳.عکاسی از گردباد

عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت

۴.عکاسی از گردباد

عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت ، عکاسی از طبیعت

۵.عکاسی از گردباد

عکاسی از طبیعت ،انواع گردباد ، گردباد وحشتناک

۶.عکاسی از گردباد

 

 

۷.عکاسی از گردباد

۸.عکاسی از گردباد

۹.عکاسی از طبیعت

۱۰.عکاسی از طبیعت