دانلود بازی جذاب اسم و فامیل آنلاین نسخه 1.1.6 برای اندروید | عصر اطلاعات

دانلود بازی جذاب اسم و فامیل آنلاین نسخه 1.1.6 برای اندروید

خانه » بازی
دانلود بازی جذاب اسم و فامیل آنلاین نسخه 1.1.6 برای اندروید

دانلود بازی جذاب اسم و فامیل آنلاین نسخه ۱.۱.۶ برای اندروید

دانلود بازی جذاب اسم و فامیل آنلاین نسخه 1.1.6 برای اندروید

دانلود بازی جذاب اسم و فامیل برای اندروید بسیارجذاب بوده ،اسم و فامیل یکی از بازی های محبوب گروهی است که نه تنها در ایران بلکه در برخی کشور های دیگر نیز طرفداران زیادی دارد.باعصر اطلاعات همراه باشید.

در زمان گذشته که خبری از اینترنت و موبایل نبود یکی از محبوب ترین سرگرمی ها بازی اسم و فامیل بود. اگر از طرفداران این بازی هستید می توانید بازی اسم و فامیل آنلاین را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و با دیگران به صورت آنلاین بازی اسم و فامیل را انجام دهید.و هیچگونه تقلبی چه ازطرف شخص شما وگوشی صورت نمی گیرد و می توانید بصورت گروهی هم بازی کنید و اوقات فراغت خودتان را بااین بازی جذاب پرکنید .

با گوشی اسم فامیل بازی کنید و امتیازتون رو ثبت کنید و جزء کاربران برتر باشید.یک رقابت سخت باگوشیتون داشته باشید و سعی کنید طرف مقابل  را شکست بدید! ما بازی اسم فامیل رو برای رقابت شما و گوشی یا تبلتتون طراحی کردیم که رقیب شما گوشی یا تبلت شماست! بازی طوری طراحی شده که سه درجه سختی داره که برای سنین مختلف مناسب باشد. نکته فوق العاده بازی اینه که تقلبی در کار نیست و نه شما و نه گوشی نمی توانید تقلب کنید!، و این برنامه است که امتیاز میدهد و در واقع آنچه که شما و گوشی می نویسد تایید یا رد میکند! مثلا شما اگر یک اسم اشتباه یا اسمی که با حرف مورد نظر شروع نشده بنویسید رو برنامه قبول نمیکند و امتیازش رو صفر منظور می شود.سعی کردیم برنامه از هوش خوبی برخوردار باشد که باموفقیت همراه بوده است.

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

 

لطفا قبل از شروع بازی حتما راهنمای بازی رو بخوانید  بازم تاکید میکنیم که این بازی بصورت کاملا هوشمند و برای رقابت بین شما و گوشی یا تبلتتون هست و احتیاج به هیچ شخص دیگه ای نیست و تنهایی میتوانید بازی کنید.در پایان ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم ولی سعی کردیم جز بهترین ها باشیم چون شما لایق بهترین ها هستید.

اگر به‌ دنبال یک بازی اسم و فامیل با گوشی هستید که بتوانید در جمع‌های خانوادگی و دوستانه از آن استفاده کنید و خاطرات شم را زنده کند، پیشنهاد ما به شما  این بازی اندرویدی است. این بازی با طراحی داخلی زیبا و کاربری آسان، امکان یک بازی جذاب و خاطره‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند.

با این بازی امکان خواهید داشت تا با هر فردی در هر جای دنیا به راحتی بازی کنید. علاوه براین، می‌توانید با خود گوشی نیز این بازی را در سه سطح مختلف از آسان، متوسط و سخت امتحان کنید و مهارت خود را بالا ببرید.

همچنین امکان دیدن کاربران برتر و امتیاز کسب شده خودتان را نیز دارید. این عنوان با داشتن امکانات بسیار و حجم کم، محیطی جذاب و رابط کاربری آسان، گزینه مناسبی برایتان است.

با دانلود بازی اسم فامیل آنلاینی که در اختیار شما قرار گرفته است میتوانید به یکی از قدیمی ترین های این حوزه دسترسی داشته باشید که  توانسته جوایز بسیاری را از جشنوار های مختلف دریافت کند. امروزه طی بروزرسانی های متعددی که بر روی این بازی انجام گرفته شما میتوانید به چالش و بخش های بسیاری دسترسی داشته باشید که این موارد با سختی های متفاوتی همراه هستند که به شما این امکان را میدهد  تا بتوانید در محیطی دوست داشتنی و سرگرم کننده حضور داشته باشید.

 

ویژگی های بازی اسم فامیل آنلاین اندروید که می توانید از آن ها بهره مند شوید:

  • حجم کم
  • محیط زیبا و کاربر پسند
  • رابط کاربری آسان و ساده
  • گیم پلی جذاب و گرافیکی
  • بازی جذاب و سرگرم کننده
  • آنلاین ( نیاز به اینترنت دارد)
  • دریافت راهنمایی با دادن سکه
  • بازی رایگان با امکان خرید درون برنامه ای
  • امکان بازی تک نفره با اندروید و یا بازی دو نفر یا چند نفره با دوستان و فامیل
  • امکان خرید سکه با پرداخت درون برنامه ای یا دریافت سکه با مشاهده ی تبلیغات

 

این بازی از سرور و دیتابیس قدرتمندی بهره می برد و در نسخه های آینده شاهد پیشرفت  رفع مشکلات احتمالی خواهید بود.

ویژگی هایی که اضافه شده به اپدیت جدیدمون

۱-اضافه شدن قسمت پیام دهی
۲-درست شدن بخش جایزه
۳-قابلیت جست و جو دوستان
۴-درخواست بازی به بازیکنان
۵-بهینه شدن سرعت بازی
۶-اعلان بازی از طریق نوتیفیکشن
۷-رفع مشکلات گزارش شده




دیدگاه کاربران

    هیچ دیدگاهی وجود ندارد!