چگونه در fortnite  ویباکس رایگان دریافت کنیم؟

چگونه در fortnite  ویباکس رایگان دریافت کنیم؟

استفاده از بازی های دیجیتالی خواستگاه بالایی در میان همه افراد در سراسر دنیا دارد که ساعت ها از طول روز را به انجام آن مشغول می باشند. در میان بازی ها، fortnite   را بیشتر افراد می شناسند و این به دلیل ویژگی های منحصر به فرد بازی است زیرا هم گرافیک و هم سبک بازی به بهترین حالت ممکن طراحی شده اند.

در این بازی ویباکس برای گیمر یا بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما باید راه های به دست آوردن آن را بداند تا از دیگر رقبا عقب نماند. اگر شما به انجام این بازی مشغول هستید و با راه های رایگان کسب ویباکس آشنا نیستید، هیچ گونه جای نگرانی نیست زیرا این مقاله هر آنچه که در این باره باید بدانید، به زبانی ساده بیان کرده است. پس با ما همراه باشید.

 

آشنایی مختصر با بازی زیبای فورتنایت (fortnite  )

این بازی بیشتر برای افرادی مناسب است که به سبک اکشن علاقه دارند زیرا دارای گرافیک بالا در این سبک است. کمپانی Epic Games  این بازی را با حالت های مختلفی به بازار عرضه کرده است تا گیمرها انتخاب راحت تری در زمان بازی کردن داشته باشند. مودهای این بازی دارای نام های بتل رویال، کریتیو و نجات دنیاست.

در این بازی کاراکتر هر چه قوی تر به میدان فرستاده شود، پیروزی راحت تر خواهد بود زیرا هدف اصلی در این بازی این است که کاراکتر زنده بازی را به پایان برساند. بازی کردن های گروهی، انفرادی و … با موضوع های مختلف و داستان ها متفاوت از جذابیت های بالای این بازی می باشد.

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

ویباکس برای پیروز شدن در fortnite لازم است.

جذابیت بازی ها وابسته به تلاش کردن و به دست آوردن امکانات مختلف بازی است که در ازای استفاده از این آیتم ها و امکانات جدید بازی باید واحد پولی که برای بازی طراحی شده است، پرداخت شود. در بازی fortnite یک سکه به نام ویباکس به عنوان واحد پول انتخاب شده است.

این سکه تنها در بازی قابلیت استفاده را دارد و می توان روش ها و مراحل مختلفی را برای دریافت آن به کار برد.  ویباکس در بازی فورتنایت مهم است و حتما باید تعداد کافی از آن را داشته باشید تا در مقابله با گیمرهای مختلف در سراسر دنیا پیروزی را به دست آورید زیرا این ویباکس است که سبب می شود، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای کاراکتر خود را خریداری کنید.

 

معرفی روش های رایگان دریافت ویباکس در بازی fortnite

معرفی روش های رایگان دریافت ویباکس در بازی fortnite

اگر به دنبال آن هستید که بازی فورتنایت را جذاب تر پیش ببرید، لازم است که حتما ویباکس به دست آورید و از آن در جاهایی که لازم است، استفاده کنید. ویباکس را می توان با پرداخت پول واقعی به سایت های معتبر فروش ارزهای بازی به دست آورد که بسیار ساده و راحت است.

اما اگر قصد هزینه کردن ندارید، باید در طول بازی با انجام مراحل مختلف تعداد ویباکس ها را افزایش دهید که زمان بیشتری نسبت به روش پولی آن، از شما صرف خواهد کرد. در ادامه روش های رایگان دریافت ویباکس ذکر شده است.

 

لول خود را بالا ببرید.

با بازی کردن و به اتمام رساندن مراحل مختلف بازی، لول خود را بالا ببرید و با رفتن به لول بعدی، ویباکس از بازی دریافت کنید. برای این کار باید در مسابقات به خوبی رقابت کنید و حریفان خود را به هلاکت برسانید تا بتوانید لول خود را زود به زود ارتقا دهید.

در مود نجات دنیا بازی کنید.

در این روش نیز چالش هایی که برای شما در نظر گرفته اند، باید به بهترین حالت ممکن انجام شود تا بتوان ویباکس دریافت کرد. مود نجات دنیا دارای ماموریت های مختلف است که انجام هر کدام برای گیمر تعداد های متفاوتی از ویباکس را به همراه دارد و جمع شدن آن روی هم، حتما شما را راضی خواهد کرد.

Battle pass و انجام چالش هایش ویباکس به دنبال دارد.

خریداری Battle pass در بازی fortnite یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن ویباکس می باشد. این روش چالش ها و ماموریت های خاص خود را در اختیار گیمر قرار می دهد، تا با انجام آن بتواند ویباکس در تعداد بالا را دریافت کند. اگر به دنبال ویباکس رایگان هستید، این روش را در نظر داشته باشید.

 

وارد بازی fortnite بشوید.

با وارد شدن به بازی فورتنایت، جایزه به دست می آورید که در میان ان تعدادی ویباکس نیز وجود خواهد داشت. از این طریق نمی توانید ویباکس های زیادی دریافت کنید، اما یک روش ساده برای کسب ارز بازی است.

 

موارد استفاده از ویباکس فورتنایت

روش های رایگان کسب ویباکس فورتنایت به همراه جزئیات در قسمت قبل ذکر شد، اما این که آن ها را در کجا استفاده کنید نیز از اهمیت برخوردار است. در این قسمت موارد استفاده ویباکس ذکر شده است که این موارد عبارتند از:

  • در طول بازی و هر جا که نیاز بود، می توانید با پرداخت ویباکس سلاح های گوناگون و مناسب رقابت خود را خریداری کنید. این سلاح ها و تجهیزات است که پیروزی را در مقابل حریفان به وجود می آورد، پس توجه به خرید آن ها از قسمت های مهم بازی است.
  • علاوه بر خرید تجهیزات، امکان به روز رسانی آن ها نیز وجود دارد که این امر نیز با پرداخت تعداد ویباکس شدنی است و قدرت آن ها نسبت به گذشته بالا می رود.
  • کاراکترها می توانند در نبردها از لباس های جنگی مناسب استفاده کنند که در بازی نیز لباس های مختلفی طراحی شده است. خرید این لباس های رزمی با قابلیت های گوناگون به کمک ویباکس امکان پذیر است.
  • در رویدادهای جذاب و مختلفی با پرداخت ویباکس شرکت کنید تا مهارت و تجربه شما را در طول بازی بالا ببرد.