آیا می دانید طراحی وبسایت با وردپرس در ۱۰دقیقه انجام می شود؟

 

آیا می دانید طراحی وبسایت با وردپرس در ۱۰دقیقه می شود؟

طراحی وب سایت با وردپرس در ۱۰ دقیقه ، طراحی سایت از صفر تا صد بدون کدنویسی می خواهیم به شما عزیزان آموزش دهیم. در سایت ما عصر اطلاعات بهترین مطالب را خواسته باشید.

طراحی وب سایت با وردپرس در ۱۰ دقیقه

کاربران عزیز که علا قمند هستید وب سایت خود را طراحی کنید برای اول کار شما باید تعریف بعضی اصطلاحات را بدانید برای مثال وردپرس ، جوملا ، هاست ، دامنه که باید این تعاریف آشنا باشید. ما اول نمی خواهیم هاست و دامنه خریداری کنیم برای اینکه می خواهیم روی لب تاپ  یا سیستم خودمون سرور و میزبانش کنیم.

وب سایت خودمان را بالا بیاوریم اگر طبق روال پیش رفت انوقت به یه هاست پولی انتقالمی دهیم  که همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. شمابرای این کار لازم که ( wampserver64 ) را نصب داشته باشید و وردپرس فارسی را از سایت وردپرس (wordpress.org) دانلود کرده و نصب کنید. وردپرس یکی از محبوب ترین CMS ها است.

 CMS چیست؟

ما در برنامه نویسی دو بخش داریم Frontend ، Backend این وردپرس (WORDPRESS)،جوملا (JOOMLA) ، دروپال (DRUPAL) و غیره آمده اند قسمت Backend را پرکردند یعنی یک تیم قدرتمند این قسمت از صفر تا صد کار را همه چیزی که لازم است انجام داده اند. و سمت کاربر هم بسیاری از سایت ها که قالب رایگان را در اختیار کاربر قرار می دهند. که حتی سمت کاربر هم نیازی به کدنویسی نیست.

 

میخواهید طراح وب سایت خودتون باشید؟

اگر می خواهید که سایت خودتون رو در کمتر از یک ماه به صورت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید محصول طراحی وب سایت ما را از دست ندهید، در کانال تلگرامی آموزش طراحی وب سایت عصر اطلاعات منتظر شما هستیم.

 

مرحله اجرا درقسمت wamp64

طراحی وب سایت با وردپرس در ۱۰ دقیقه ،سمت سرور وردپرس و سمت کاربر هم قالبی هست که ما نصب می کنیم وقتی وردپرس را دانلود کردید داخل درایو سی قسمت wamp64 کلیک کرده داخل پوشه www یک پوشه ایجاد می کنید اسم این پوشه می شود اسم سایت مورد نظر شما که می توانید site نامگذاری کنید. و فایل زیپ شده وردپرس را اکسترکت (Extract) کرده فایل زیپ شده وقتی اکسترکت (Extract) شد حذف کرده محتویات پوشه وردپرس را همه را انتقال به مسیر اصلی وب سایت داده که به نام site ذخیره کردیم.

wamp را اجرا کرده و داخل صفحه localhost (نام سایت و /localhost) را تایپ کرده و صفحه خوش آمد گویی وردپرس برای شما نمایان می شود.در این صفحه خوش آمدگویی و پاره ای توضیحات هست که شما در پایان گزینه بزن بریم را کلیک می کنید و در صفحه بعد نام پایگاه داده از شما می خواهد که شما باید یک پایگاه داده برای سایت موردنظرتون بسازید.

در قسمت wamp گزینه php My Admin _localhost/ phpmy admin را کلیک کرده و چطور باید پایگاه داد خود را بسازید یوزر و پسورد پیشفرض root است یوزر وپسورد نداریم گزینه Go را کلیک کرده و از بخش new درقسمت پایگاه داده نام site را تایپ کرده و در کادر کنار چون  وردپرس ما فارسی است Utf8 Persian را انتخاب می کنیم.

مرحله راه اندازی سایت در وردپرس

قسمت وردپرس وارد شده پایگاه داده خود را site تایپ می کنیم و نام کاربری root تایپ کرده و رمزم نداریم و کادرهای بعدی پیشفرض می گذاریم همانطور باشد و کلیک کرده و به صفحه ای وارد می شویم که سایت ما راه اندازی شده است.

از ما یک اسم می خواهد که دربخش عنوان سایت تایپ کرده در قسمت نام کاربری هم گزینه site را تایپ کرده و ایمیل را وارد کرده و قسمت راه اندازی سایت کلیک کرده در قسمت بعد کادر کوچک برای شما باز می شود که نام کاربری و رمز را وارد کرده و قسمت مرا بخاطر بسپار هم کلیک کرده صفحه پیشخوان سایت شما باز می شود در واقع سایت شما تشکیل می شود و در قسمت راست سایت خود گزینه نمایش را انتخاب کرده و قالبی را انتخاب می کنید. و با Refresh کردن سایت شما با قالبی زیبا تشکیل می شود و در بخش ابزارها هر قسمتی باز توضیحاتی دارد که برای اینکه سایت خود را شکیل تر بسازید باید نحوه کار با هرکدام را آموزش ببینید.